اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد اسلامی رامسر مطرح کرد

ارائه راهکارهای اجرایی برای برخورد با متخلفان فرهنگی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: تعدادی از واحدهای صنفی در نام‌گذاری اماکن عمومی دارای تخلفاتی هستند که باید راهکارهای اجرایی برای برخورد با این تخلفات فرهنگی ارائه شود.

ارائه راهکارهای اجرایی برای برخورد با متخلفان فرهنگی

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمد شریفی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه نام‌گذاری اماکن شهرستان رامسر که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر برگزار شده بود با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای صنفی درباره نام‌گذاری اماکن عمومی دارای تخلفاتی هستند، اظهار داشت: راهکارهای اجرایی به منظور برخورد با این تخلفات فرهنگی ارائه شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر افزود: پیشنهاد می‌شود جلسات متعددی با روسای واحدهای صنفی و به صورت مجزا برگزار شده تا درباره اهمیت موضوع با آنان هم‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش همراه با سخنرانی یک کارشناس متخصص در این باره با حضور صاحبان مغازه‌های متخلف نیز می‌تواند اثربخش باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: در این جلسه هر یک از اعضای حاضر نسبت به ارائه پیشنهادات و نظرات خود اقدام کرده و در نهایت مصوب شد لیست مغازه‌های متخلف از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجمع امور صنفی ارسال شود تا از سوی آن مجمع اقدامات لازم به عمل آید.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به حساسیت مساله و امکان مخالفت با تصمیم کارگروه از سوی صاحبان مغازه‌های متخلف و حفظ آرامش جامعه در این برهه زمانی اجرای این اصلاحات به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد.

انتهای پیام/86024/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول