اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مازندران:

دکترای تعلیم تربیت در دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مازندران گفت: از سال آینده چهار رشته کارشناسی ارشد و همچنین دکترای تعلیم و تربیت در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

دکترای تعلیم تربیت در دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آرزو ولی‌پور صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان زاییده‌ تفکر شهیدان رجایی و باهنر است که به عنوان مرکز تربیت معلم به یادگار مانده است.

وی گفت: امروز افتخار ما این است که پا جای پای این بزرگان گذاشتیم.

ولی‌پور افزود: تعابیر زیبایی که مقام معظم رهبری از مراکز تربیت معلم داشته‌اند هم ما را بیش از پیش به تلاش و تکاپو ترغیب کرده است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش‌ و پرورش و بیان این موضوع که اجرای این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از راهبردهای این تحول، تداوم فعالیت مراکز تربیت معلم در قالب یک دانشگاه محوری بود که محقق شد.

ولی‌پور با اشاره به پذیرش بیش از 300 نفر دانشجو در این پردیس دانشگاهی گفت: طی دو سه سال آینده ‌تعداد دانشجویان بیشتر می‌شود و به همین دلیل گسترش فضای دانشگاهی از اولویت‌ها و ضرورت‌ها است.

وی یادآور شد: از سال آینده چهار رشته کارشناسی ارشد و همچنین دکترای تعلیم و تربیت در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

ولی‌پور با بیان اینکه شروع کلاس‌های دانشگاه فرهنگیان از بهمن ماه بوده است، گفت: سرمایه‌گذاری روی این دانشجویان بهره‌وری مضاعف به همراه دارد به ویژه که دختران به عنوان‌ مادران و همسران آینده هم در جامعه اثرگذار هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: پیشنهاد می‌کنیم تا شورای شهر فعالیت‌های فرهنگی خود را به سمت دانشگاه فرهنگیان سوق دهند و تعامل بیشتری با این مرکز داشته باشند.

ولی‌پور یادآور شد: وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری می‌کنیم فقط به معنای سرمایه مادی نیست بلکه کمک‌های معنوی هم بسیار موثر است.

  انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول