اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکمتی کهگیلویه عنوان کرد

رسیدگی روزانه به پرونده‌های تعزیرات کهگیلویه/ منصف‌ترین بازاریان استان در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با اشاره بروز بودن رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به تعزیرات کهگیلویه گفت: تعزیرات به صورت جدی سعی در کنترل بازار کهگیلویه را دارند.

رسیدگی روزانه به پرونده‌های تعزیرات کهگیلویه/ منصف‌ترین بازاریان استان در کهگیلویه

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ارسلان عباسی عصر امروز در نشست مشترک مدیران شهرستان که در فرماندهی انتظامی کهگیلویه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که مدیران به خصوص کسانی که با بازار و کسبه در ارتباط هستند، اخلاق مداری در برخورد با کسبه و بازاریان است.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه ادامه داد: تعزیرات حکومتی بنا به وظیفه ذاتی خود در رسیدگی به تخلفات کسبه بازار به صورت جدی عمل می‌کند.

وی از تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی حاکمیت یاد کرد و افزود: با تدابیری که اندیشیده شده، پرونده‌های شهرستان کهگیلویه به صورت بروز مورد بازرسی قرار می‌گیرند و به صورت مداوم نیز در شهرستان‌های اطراف جهت بررسی پرونده‌ها در سایر شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

عباسی از نیروی انتظامی کهگیلویه خواست که با تعزیرات حکومتی به جهت اختصاص مأمور همچنان همکاری داشته باشند، چراکه حضور مأمور انتظامی به همراه گشت‌های مشترک تعزیرات، امور صنفی و صنعت و معدن مثمرثمر خواهد بود.

وی از آرامش موجود در بازار شهرستان کهگیلویه خبر داد و عنوان کرد: با قاطعیت می‌توان گفت که منصف‌ترین بازاریان استان در کهگیلویه هستند و همین مسئله نقطه امیدی در کار تعزیرات حکومتی است و تعزیرات حکومتی کهگیلویه را در رسیدن به هدف آرمانی خود کمک خواهد کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه بیان داشت: در همین مدت به خصوص در بحث توزیع برنج شاهد بودیم که بیشترین برنج به شهرستان کهگیلویه وارد شد و هیچ‌گونه کمبودی نیز به جهت توزیع برنج وجود نداشت، اما برخی سودجویان با فرافکنی و شایعه سعی در برهم زدن نظم بازار را داشتند که موفق به این کار نشدند.

وی از پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در دو ماهه اخیر توسط تعزیرات حکومتی خبر داد و ابراز داشت: به منظور تأدیب برخی متخلفان چندین مورد نصب پارچه بر سر در مغازه‌ها داشتیم که بازخورد خوب و نتایج مؤثری نیز درپی داشت.

انتهای پیام/82008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول