اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان عنوان کرد

استقرار 670 پایگاه جشن نیکوکاری در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: 670 پایگاه کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در سطح استان کرمان برپا می‌شود.

استقرار 670 پایگاه جشن نیکوکاری در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی ظهر امروز در نشست خبری هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: 12 تا 18 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری و با شعار «سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: کمیته امداد تنها نهادی است که در همه حیطه‌های کاری اعم از درمان، مسکن، خانواده، اشتغال، تحصیل و ... فعالیت دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: سال جاری جشنواره نیکوکاری را در سه روز 16، 17 و 18 اسفند ماه برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به استقرار بیش از 670 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان کرمان در جشن نیکوکاری ابراز داشت: 299 پایگاه در معابر، 268 پایگاه در مساجد و 108 پایگاه سیار در استان کرمان تدارک دیده شده است.

میرزایی با بیان اینکه 150 پایگاه ثابت و سیار در شهر کرمان دایر می‌شود، تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش، 185 هزار قلک و 200 هزار پاک میان دانش‌آموزان استان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری 16 اسفند ماه در مدارس، 17 اسفند ماه در سطح شهر و 18 اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه برنامه‌های خاصی برای هفته احسان و نیکوکاری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: جشن نیکوکاری خیابانی در پارک باغ ملی شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های 34 ساله کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در هفته احسان و نیکوکار یک هزار و 200 فقره جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به سهمیه 8 هزار و 500 اشتغال توسط این نهاد ابراز داشت: در سال جاری با وجود مشکلات بانکی 9 هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

میرزایی بیان داشت: طی سال جاری همچنین 23 میلیارد و 500 میلیون ریال در بحث زکات جمع‌آوری شده است.

وی افزود: 294 مورد خرید، احداث و تکمیل مسکن شهری با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد و 700 میلیون ریال و 5 هزار مورد احداث و تکمیل مسکن روستایی و سرویس بهداشتی با اعتبار 35 میلیارد ریال انجام شده است.

میرزایی تصریح کرد: همچنین یک هزار و 300 واحد مسکن روستایی از طرح کپرزدایی جنوب استان کرمان که به کمیته امداد واگذار شده بود تا خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80017/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول