اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انجام کارهای ماندگار جز با تکیه بر جوانان امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار راهی جز اتکا به نیروی انسانی جوان، ماهر و دلسوز نداریم.

انجام کارهای ماندگار جز با تکیه بر جوانان امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استانداری اردبیل اظهار داشت: نیروی انسانی متخصص و متعهد بزرگترین سرمایه جامعه است.

وی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از جمله مصادیق اثر‌گذار نیروی انسانی در جامعه دانست و عنوان کرد: برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار راهی جز اتکا به نیروی انسانی ماهر و دلسوز نداریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ضرورت و اهمیت حیاتی برنامه‌ریزی برای تربیت صحیح نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان را یاد‌آور شد.

نیکزاد ادامه داد: تحقق صحیح این مهم که باید مبتنی بر آموزه‌های غنی اسلام باشد، قدرت‌های زیاده‌خواه جهان را برای همیشه از هرگونه تعرض به کشورمان ناامید خواهد کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود چشم‌انداز توسعه کشور در افق 1404 را یادآور شد و تصریح کرد: توفیقات علمی جوانان کشور در چند سال اخیر مایه مباهات برای همه مردم و مسئولان کشور است، اما برای صیانت از این موفقیت‌ها و ارتقای روزافزون آنها باید کوشش‌ها دو چندان شود.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت: در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می‌شود که این خود به برکت روحیه انقلابی این قشر آینده‌ساز است.

نیکزاد با بیان اینکه حفظ همین روحیه انقلابی جوانان ما را سرآمد در حوزه‌های علمی و تخصص‌های متنوع کرده است، افزود: به یقین استکبار جهانی از این توان و قدرت علمی – مهارتی و تدینی جوانان ما در هراس و نگرانی هستند.

وی نشاط، سر‌زندگی و پایبندی به قواعد انسانی و اسلامی را دیگر برجستگی جوانان توصیف کرد و یادآور شد‌: نسل آینده ما با تکیه بر سرمایه‌های عظیم سه دهه اخیر می‌تواند نسل تحول‌آفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست همچنین نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور با قدردانی از توجه  استاندار اردبیل به اقدامات مربوط به حوزه جوانان ابراز داشت: دانش‌آموزان با پیوستن به شبکه‌های اتحادیه در سراسر کشور منشاء اقدامات خیر می‌شوند و در صورتی که این اقدامات به نحو احسن  ساماندهی شوند، نتایج بزرگی حاصل خواهد شد.

محمدجواد حاج علی‌اکبری گفت: فعالیت در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به بلوغ فکری این قشر خاص کمک می‌کند و این مهم به انجام صحیح ماموریت ما که همکاری در تربیت نسل پویا و سالم برای آینده کشور است، کمک می‌کند.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول