اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

250 طلبه در زرند تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: 250 طلبه زن و مرد در حوزه‌های علمیه شهرستان زرند مشغول هب تحصیل هستند.

250 طلبه در زرند تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور در دیدار آیت‌الله شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در قم با روحانیان و مسئولان اجرایی در محل حوزه علمیه جعفریه با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه زرند اظهار داشت: در شهرستان زرند یک حوزه علمیه خواهران و یک حوزه علمیه برادران با بیش از 250 نفر طلبه فعالیت دارد.

وی افزود: مردم شهرستان زرند، ولایتمدار و باایمان هستند به طوری که رهبر معظم انقلاب در سفر به این شهرستان فرمودند «من زرند را به 12 هزار رزمنده و اجتماع پرشور آنها در نماز جمعه شناختم».

کرمی‌پور ابراز داشت: زرند از نظر شهدای روحانی مقام نخست استان کرمان را داراست.

وی با اشاره به اهمیت نماز تصریح کرد: در زمینه گسترش فرهنگ نماز با تشکیل کمیته حوزه و آموزش و پرورش هم‌اکنون در مدارس این شهرستان نماز جماعت برگزار می‌شود.

آیت‌الله علامی در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان زرند یاد و خاطره آیت‌الله سید احمد جعفری را گرامی داشت و از آن بزرگوار به عنوان دانشمندی فرهیخته یاد کرد.

وی با اشاره به احادیث و روایات همگان را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان سفارش کرد و از همگان خواست که تقوا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند تا سعادتمند شوند.

انتهای پیام/80022/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول