اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ معاون وزیر ورزش و جوانان:

غرب فروش تجهیزات ورزشی به ایران را هم تحریم کرده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان و توسعه ورزش همگانی گفت: کشورمان در تامین تجهیزات ورزشی مشمول کج‌اندیشی سیاست‌های غرب شده است، در حالیکه این تجهیزات فقط کاربرد ورزشی دارند.

غرب فروش تجهیزات ورزشی به ایران را هم تحریم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرضیه اکبرآبادی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با روسای ادارات، روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان مازندران که در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی و توریستی سالاردره مرکز مازندران برگزار شد، اظهار داشت: مبنای فعال کردن ورزش جامعه، ورزش همگانی است که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: تا اعتماد عمومی در جامعه ایجاد نشود ورزش همگانی در هیچ منطقه‌ای فراگیر نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طراحی ورزش همگانی و پهلوانی، اخلاق رکن مهمی در بحث ورزش دارد، تصریح کرد:  ورزش همگانی ویژه هئیت همگانی و روستایی و عشایری نیست، همه رشته‌های ورزشی باید در این حوزه فعالیت جدی داشته باشند تا استان از اجرای این طرح بهره مند شود.

اکبر آبادی بحث فعال کردن بخش‌های ملی و همگانی در ورزش را از اولویت اصلی برنامه‌های وزارتخانه متبوع اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شورای ورزش همگانی که ابلاغ ریاست آن برای استانداران زده شد بستر مناسبی است تا استان‌ها در حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی موفق باشند.

وی یکی از فاکتورهای اصلی تامین سلامت جامعه را فعالیت‌های ورزش عنوان کرد و گفت: اگر جامعه نشاط داشته باشد شعار ما می‌توانیم و بهره‌گیری از همه علوم مقابل تحقق است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حضور جوامع اسلامی در تمام عرصه‌ها برای جامعه بین‌المللی بغرنج است، اظهار داشت: جامعه بین‌المللی تحمل پیشرفت کشورهای اسلامی را ندارد.

وی اضافه کرد: ورزش تنها ابزار و عرصه‌ای است که جمهوری اسلامی می‌تواند با حضور در جام جهانی سرآمد جامعه بین‌المللی باشد.

اکبرآبادی با بیان اینکه با تمام تحریم‌ها ورزشکاران ما مدال‌های جام جهانی را کسب می‌کنند، بیان داشت: استکبار با اعمال تحریم‌ها فضای دسترسی ما را محدود کرده است ولی برای مقابله با این فشارهای اقتصادی توانستیم در جامعه بین‌المللی افتخار آفرین باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان ابراز داشت: کشور ما در تامین تجهیزات ورزشی مشمول کج‌اندیشی سیاست‌های غرب شده است، در حالی که این تجهیزات فقط کاربرد ورزشی دارند.

وی حضور ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی را در مسابقات کره 2014 ضروری دانست و گفت: به طور یقین در این جلسه اعلام می‌کنم با محدودیت‌هایی که دشمن برای ما فراهم کرده است در این دوره از رقابت‌ها نیز موفق می‌شویم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، اخلاق‌مداری در حوزه ورزش را اولویت فعالیت یک ورزشکار در عرصه‌های رقابت دانست و خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی با اخلاق‌مداری اعتمادی که جامعه به این اقشار کرده است به موفقیت‌های خوبی دست یابند.

وی سفرهای استانی را بر اساس برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد و یادآور شد: نظرات کارشناسانه شما در برنامه‌ریزی ملی لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/86006/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول