اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس:

فعالیت خبرنگاران در مجلس نیاز به کارشناسی بیشتری دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت خبرنگاران در مجلس، نیاز به کارشناسی و بررسی بیشتری دارد.

فعالیت خبرنگاران در مجلس نیاز به کارشناسی بیشتری دارد

هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه با کلیات طرحی موافق بوده است که یک بخش آن به محدود شدن خبرنگاران و عکاسان در مجلس معروف شده است، گفت: این طرح تنها برای خبرنگاران نبوده و من با کلیات طرح موافقت کرده‌ام و برخی از مواد آن باید حل شود.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی در مجلس عادت کرده‌اند که از ادبیات نامناسب استفاده کنند و برخی‌ها هم نگران فعالیت عکاسان و خبرنگاران در مجلس بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت خبرنگاران و عکاسان در مجلس شورای اسلامی و فعالیت‌های نمایندگان مجلس باید تعاملی دو طرفه باشد، یادآور شد: نمایندگان مجلس باید مراقب فعالیت‌های خود باشند و فعالان رسانه‌ای نیز امانت‌دار باشند.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس فعالیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آگاهی‌بخشی به مردم نقش تعیین‌کننده‌ای دارند، افزود: در مجلس و قبل از راهیابی به آن، خودم را مدیون خبرنگاران می‌دانم و نباید این‌گونه باشد که موقعی به فعالان رسانه‌ای نیازمند باشیم از آنها استفاده کنیم و در مواقع دیگر آنها را فراموش کنیم.

عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بر موافقت خود با کلیات طرح اصلاح مواردی از آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: با کلیات طرح موافقم ولی برخی از بخش‌های آن مانند فعالیت خبرنگاران در مجلس، نیاز به کارشناسی و بررسی بیشتری دارد.

انتهای‌ پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول