اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس عنوان کرد

ارسال سیگنال تعامل مجلس به دولت با رأی اعتماد به «نامی»

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: رأی اعتماد به وزیر ارتباطات ارسال سیگنال برای تعامل بیشتر مجلس با دولت در عمر کوتاه باقی‌مانده از دولت دهم است.

ارسال سیگنال تعامل مجلس به دولت با رأی اعتماد به «نامی»

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اگر قوای سه‌گانه با هم تعامل بیشتری داشته باشند چرخه کشور در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد بهتر می‌چرخد، افزود: بر عکس آن اگر اختلاف و تشتت بیشتر شود اخلال در همه بخش‌ها به وجود خواهد آمد و بیش از همه مردم ضرر خواهند کرد.

وی با توصیه به مجلسیان و دولتمردان برای تلطیف روابط در هر زمینه‌ای گفت: اگر قصد همه خدمت باشد مشکلی در کشور پیش نخواهد آمد و بدخواهان به نتیجه نمی‌رسند.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ای کاش این تعامل که در روز رأی اعتماد به وزیر ارتباطات وجود داشت در روز یک‌شنبه معروف نیز حاصل می‌شد تا شاهد خسران و ضرر نمی‌بودیم.

وی در ادامه افزود: رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی ارتباطات در راستای تعامل بیشتر در چند ماه باقی‌مانده از عمر کوتاه دولت بود.

وی افزود: در این چند ماه باقی مانده و با توجه به حجم بالای خدمات در این وزارت‌خانه جایز نبود نمایندگان به گونه‌ای دیگر عمل می‌کردند و به همین خاطر درصدد تعامل با دولت در این قضیه برآمدند.

 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس تصریح کرد: برخی اشکالات باید تجربه‌ای برای ارتباطات آینده مجلس و دولت شود تا بتوان کشور را با همدلی و اتحاد قوا بهتر اداره کرد.

انتهای پیام/2571/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول