اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شهرداری ساوه:

پیروزی ارزشمندی برابر راه ساری کسب کردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از برتری تیمش مقابل راه ساری گفت: پیروزی ارزشمندی برای بازیکنانم بود.

پیروزی ارزشمندی برابر راه ساری کسب کردیم

رضا عقابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مقابل هواداران راه ساری بازیکنانم بازی زیبایی ارائه دادند و به سه امتیاز با ارزش رسیدند.

وی افزود: بازیکنانم نشان دادند که لیاقت آنها بیشتر از اینها است و اگر در لیگ دقت بیشتری می‌کردند به نتایج بهتری نیز می‌رسیدند.

سرمربی فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: در بازی مقابل راه ساری دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه دوم بازیکنانم به مراتب بهتر از میزبان کار کردند.

عقابی درباره نحوه قضاوت داور این بازی گفت: در برخی از صحنه‌ها داور با توجه به حضور و تشویق تماشاگران میزبان تا حدودی برای حریف سوت می‌زد.

وی افزود: راه ساری از تیم‌های قدیمی فوتسال کشور است که امسال با توجه به مشکلات مالی که داشته نتوانست خلاقیت خود را نشان دهد.

سرمربی فوتسال شهرداری ساوه در ادامه اذعان داشت: بازی کردن در ساری و در حضور انبوه هوادارانش برای هر تیمی مشکل است اما بازیکنانم با ارائه بازی منطقی به سه امتیاز مهم دست یافتند.

عقابی در پایان افزود: نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در جدول برای ما نداشت اما مهم کسب سه امتیاز بود که بازیکنانم به شایستگی دست یافتند.

به گزارش فارس، از هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری ساوه موفق شد میزبان خود راه ساری را در سالن ورزشی سید رسول حسینی چهار بر دو شکست دهد.

تیم فوتسال شهرداری ساوه با این پیروزی صاحب 29 امتیاز شد و در رده نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول