اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شکست خانگی راه ساری در هفته پایانی

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال راه ساری در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال کشور مقابل مهمان خود چهار بر دو شکست خورد.

شکست خانگی راه ساری در هفته پایانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم راه ساری که در حضور بیش از 2 هزار هوادار خود در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان شهرداری ساوه بود در نهایت چهار بر دو از مهمان خود شکست خورد.

تیم فوتسال راه ساری با شکست مقابل شهرداری ساوه پانزدهمین شکست فصل را متحمل شد و با 23 امتیاز در بین 13 تیم در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و با خوش‌شانسی حضورش را برای فصل آینده در لیگ برتر مسجل کرد.

نیمه نخست بازی تیم میزبان همچون بازی‌های گذشته خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدا بازی توسط یاسر ابراهیمی به گل رسید.

پس از اینکه یاسر ابراهیمی در دقیقه سه برای راه ساری موفق به گلزنی شد دو دقیقه بعد مازیار امیر خانلو بازیکن گلوگاهی شهرداری ساوه موفق به گشودن دروازه راه ساری شد.

دو تیم در نیمه نخست چند موقعیت گلزنی هم خلق کردند اما در نهایت با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازیکنان شهرداری ساوه بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه 25 توسط محمدرضا زحمتکش بازیکن ملی‌پوش خود به دومین گل برسند.

پس از گل برتری شهرداری ساوه این بار نوبت بازیکنان راه ساری بود که توسط رضا اسماعیلی کاپیتان خود در دقیقه 28 به دومین گل و تساوی بخش دست یابند.

بازیکنان راه ساری با تشویق تماشاگران خود برای رسیدن به گل برتری بی‌تابی می‌کردند و در چندین موقعیت خود و حتی تک به تک به گل نرسید تا اینکه در دقایق پایانی بازی بازیکنان شهرداری ساوه دو بار توسط علی اسدی و محمد مشجری در دقایق 35 و 37 به گل رسیدند تا بازی را چهار بر دو از میزبان خود راه ساری ببرند.

قضاوت و سرداور این بازی بر عهده سیدمهدی حسینی بود که به چهار بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم هر دو تیم دو کارت بود.

مهدی عربیان و رضا اسماعیلی از راه ساری و علی اسدی و مازیار امیرخانلو از شهرداری ساوه از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم راه ساری در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با 23 امتیاز دهم شد و شهرداری ساوه نیز با 29 امتیاز در رده نهم جای گرفت.

به گزارش فارس، پس از پایان این دیدار و شکست‌های اخیر راه ساری در خانه تماشاگران و چند بازیکن معترض راه ساری به نحوه کادر فنی و مدیریت باشگاه اعتراض کردند و حاشیه‌هایی را نیز برپا کردند. 

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول