اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد راهیان نور ناجا:

استقبال مردم از سفر راهیان نور 10 برابر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد راهیان نور ناجا از 10 برابر شدن میزان استقبال مردم از سفر به سرزمین‌های نور خبر داد و گفت: در سال 91 چهار میلیون نفر از مردم در سرزمین‌های نور حضور یافتند.

استقبال مردم از سفر راهیان نور 10 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدجواد زاده کمند در دیدار شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه سفر به سرزمین‌های نور یکی از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی کشور است، تاکید کرد: توجه به برگزاری اردوهای راهیان نور در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی وسیعی در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمن پیش‌بینی و اجرا شده است و یکی از برنامه‌های فرهنگی موثر در این زمینه سفرهای راهیان نور بود که از سال 87 به صورت جدی در دستور کار نهادهای انقلابی قرار گرفت.

رئیس ستاد راهیان نور ناجا با اشاره به اینکه در سال 87، 400 هزار نفر توفیق حضور در یادمان شهدای جنوب کشور را داشتند، افزود: در سال 91 شاهد حضور 4 میلیون نفر از مردم عزیز در برنامه راهیان نور بودیم و برابر آمار ارائه شده 88 درصد از این افراد برای نخستین بار در این برنامه فرهنگی حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اثربخش‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگ اردوهای راهیان نور است، بیان کرد: حضور علمای بزرگوار و مراجع تقلید در سرزمین‌های نور می‌تواند بسیار موثر واقع شود و بهره‌مندی از رهنمودهای مراجع تقلید کمک می‌کند که بتوانیم این برنامه فرهنگی را با قوت بیشتری اجرا کنیم.

انتهای پیام/2258/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول