اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد

اجرای ویژه‌برنامه به منظور معرفی خانواده اسلامی در حرم رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام نوروز ویژه برنامه «اهالی بهشت » به منظور تببین و معرفی الگوی کارآمد خانواده اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اجرای ویژه‌برنامه به منظور معرفی خانواده اسلامی در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز ویژه برنامه «اهالی بهشت » به منظور تببین و معرفی الگوی کارآمد خانواده اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی افزود: این ویژه برنامه برای عموم زائران بارگاه منور رضوی و در قالب جلسات پرسش و پاسخ در رواق دارالهدایه صحن جمهوری اسلامی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 26 لغایت 29 اسفند این جلسات با موضوع «آداب زندگی اسلامی» برگزار و در آن مباحثی در ارتباط با «فرزندان، رسانه و تربیت»، «والدین آگاه، فرزندان هوشمند» و « جوان، انتخاب و  ازدواج» توسط حجت الاسلام‌ تراشیون مطرح می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: از 30 اسفند لغایت دوم فروردین ویژه برنامه «بهار در بهشت» با موضوع «تحولات معنوی انسان» پیش‌بینی شده که حجت‌الاسلام حسین قمی در آن به سخنرانی می‌پردازد.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی افزود: از سوم لغایت هشتم فروردین نیز این برنامه با موضوع «ویژگی‌های زندگی خدا محور» برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در این جلسات به بیان مباحثی در مورد «زندگی به سبک اهل بیت(ع)»، «ویژگی‌های انسان خدا محور»، «راه‌های تحکیم اعتقادات دینی در خانواده» و «اوقات فراغت، فرصت یا تهدید» می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌ عباسی ولدی نیز از 9 لغایت 12 فروردین در ویژه برنامه «بهار در بهشت»، نقش خوش خلقی در استحکام بنیان خانواده را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

هاشمی با اشاره به حضور انبوه زائران از سایر نقاط کشور در این ایام در حرم مطهر رضوی تأکید کرد: سعی شده این جلسات با حضور اندیشمندان و اساتید برجسته برگزار شود و به موضوعاتی که بیش‌تر مورد نیاز جامعه و عموم مردم است، پرداخته شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی یادآور شد: هدف از برگزاری سلسله جلسات «اهالی بهشت» تبیین الگوی کارآمد نظام تربیتی و اخلاقی خانواده اسلامی و گسترش آموزه‌های دینی و اخلاقی از منظر اسلامی در جامعه است.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول