اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل:

خانواده‌ها دین‌محوری را الگوی زندگی قرار دهند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: خانواده‌ها دین‌محوری و ولایت‌محوری را الگوی زندگی خود قرار دهند.

خانواده‌ها دین‌محوری را الگوی زندگی قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌پور صبح امروز در مراسم اختتامیه نشست بصیرت دینی خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی ‌دین‌محوری و ولایت‌محوری را الگوی زندگی خانواده‌ها دانست و اظهار داشت: خانواده‌ها بهترین الگوی زندگی یعنی قرآن مجید و فرموده ائمه اطهار(ع) را در کنار خود دارند و آموزه‌های ارزشمند‌ فرهنگی و تربیتی قرآن مجید بهترین راهنمای خانواده در تربیت فرزندان است.

وی افزود: تا کنون هشت دوره بصیرت دینی در خلخال در بین کارکنان خانواده‌های نیروی انتظامی برگزار شده که این دوره‌ها با موضوعات‌ خانواده در قرآن، تهاجم فرهنگی، احکام بانوان، اخلاق همسران و مسایل دینی تشکیل شده و خانواده‌ها استقبال خوبی از این دوره‌ها از خود نشان داده‌اند.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: ‌برآورده‌سازی نیاز عاطفی و روانی افراد خانواده بر دوش اولیاست و در کنار مقوله تربیت نیازهای عاطفی کودکان باید نیازهای سایر اعضای خانواده مورد توجه قرار گیرد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیش از پیش خانواده‌ها به مقوله تهاجم فرهنگی شد.

وی ابراز داشت: دشمن با خدعه تهاجم فرهنگی در کمین است تا ارتباط ‌جوانان و خانواده‌ها را کمرنگ کرده و با جدایی بین نهاد خانواده، فرزندان و جامعه مشکلاتی را برای خانواده‌ها ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز به مناسبت هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی جمعی از کارکنان آموزش و پرورش خلخال نیز با امام جمعه شهرستان خلخال دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال ‌بهترین الگوی تربیت اسلامی را‌ حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) عنوان کرد و خواستار الگو گیری کارکنان آموزش و پرورش از سیره ائمه اطهار (ع) شد.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول