اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد

توزیع بیش از 800 هزار نقشه حرم رضوی برای زائران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بیش از 800 هزار نقشه راهنمای حرم و مشهد در بین زائران نوروزی بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

توزیع بیش از 800 هزار نقشه حرم رضوی برای زائران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ علی پایاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 800 هزار نقشه راهنمای حرم و مشهد در بین زائران نوروزی بارگاه منور رضوی توزیع می‌شود.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این نقشه‌ها به زبان‌های «فارسی»، «عربی»، «انگلیسی»، «آذری»، «فرانسه» و «اردو» تهیه شده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نقشه جدید حرم مطهر که با نقشه مشهد تلفیق یافته است، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به نقشه‌های قبلی لحاظ شده که از آن میان می‌توان به نکاتی نظیر جانمایی دقیق صحن‌ها و رواق‌ها، به کارگیری مقیاس اندازه‌گیری و نمادهای استاندارد بین‌المللی اشاره کرد.

پایاب با بیان اینکه در این نقشه، شماره تلفن‌های ضروری مشهد و حرم رضوی فاصله مشهد تا مراکز استان‌ها درج شده است، گفت: این نقشه‌های راهنما در کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر در صحن‌های حرم مطهر و دفاتر راهنمای زائر در پایانه‌های مسافربری و راه‌آهن در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/70004/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول