اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

25 میلیارد ریال برای تکمیل کنارگذر بردسکن نیاز است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: برای تکمیل کنارگذر بردسکن 25 میلیارد ریال نیاز است که پس از آزادسازی زمین‌ها اقدام می‌شود.

25 میلیارد ریال برای تکمیل کنارگذر بردسکن نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردسکن اظهار کرد: نگاه دولت در فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی با مشارکت مردم است که این طرح از سال 92 با همکاری مردم و دهیاری‌ها سرعت کاری یافته و طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاها با اجرای این روند دنبال می‌شود.

وی افزود: حسب دستور استاندار خراسان‌رضوی، با ارتباط تنگاتنگ معاونت عمرانی و معاونت برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی شهرستان‌های کم برخوردار از حیث اعتبارات و جایگاه صنعت مورد توجه قرار می‌گیرند که به سطح شهرهای برخوردار برسند و بردسکن نیز از این شهرستان‌ها محسوب می‌شود.

واحدی با گلایه از هزینه بی‌مورد توسط دستگاه‌های اداری گفت: با توجه به بحث تحریم‌ها و تهدیدها مسئولان باید با تیزبینی برای هزینه‌کردها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تسریع در پروژه دو بانده کردن محور شادمهر به بردسکن تا انابد این شهرستان اعتباری اختصاص می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به نشست اخیر دولت در خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد هشت دهم درصد اعتبارات کل عمرانی کشور به استان اختصاص یابد که این موضوع از طریق استاندار در دست پیگیری است.

وی در ارتباط با تکمیل کنارگذر بردسکن اظهار کرد: اجرای این پروژه به محض آزادسازی زمین‌ها توسط شهرداری ادامه می‌یابد.

واحدی با اشاره به 15 میلیارد ریال هزینه فاز نخست این طرح که به بهره‌برداری رسیده گفت: برای تکمیل این پروژه 25 میلیارد ریال دیگر نیاز است که پس از آزادسازی زمین‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول