اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

5 محله بخش انابد بردسکن به روستا تبدیل شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: 5 نقطه در بخش انابد بردسکن شامل فاطمیه، باقریه، چشمه‌هادی، چاه محمد و چاه مجن به روستا تبدیل شدند و در انتخابات آینده می‌توانند برای روستای خود شورای روستا انتخاب نمایند.

5 محله بخش انابد بردسکن به روستا تبدیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده صبح امروز در جمع اهالی دهستان درونه اظهار کرد: 85 درصد ساکنین این دهستان از عشایر غیور هستند که در تامین لبنیات منطقه نقش دارند.

وی افزود: دهستان درونه دارای 88 منبع آبی و تعداد 200 هزار رأس دام است و 1600 نفر شتر در این دهستان توسط عشایر در دست پرورش هستند.

فرماندار بردسکن در این جلسه گفت: درونه اولین روستا و محل ورودی منطقه از سمت استان یزد و سمنان به خراسان‌رضوی است و در مسیر جاده ولایت قرار دارد.

یعقوب‌زاده حل مشکل آب شرب اهالی را تنها با مشارکت مردم قابل حل دانست و افزود: در بحران‌های اخیر همه باید با صبر پیشه ‌کردن و کمک به دولت، از این مرحله که به زودی هم توطئه دشمنان نقش بر آب خواهد شد بگذریم.

فرماندار بردسکن تکریم ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و خطاب به مسئولان اظهار داشت: پاسخ مناسب و با صداقت به ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان است.

محمد حسین‌زاده رئیس مرکز بهداشت بردسکن نیز در ادامه این نشست در رابطه با ساخت درمانگاه در این دهستان گفت: مجوز ایجاد درمانگاه در این منطقه توسط دانشگاه علوم پزشکی استان گرفته شده است، که جهت ساخت باید 40 درصد اعتبارات از محل خودیاری و مابقی از اعتبارات دولت اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به دوری این دهستان تا مرکز بخش و شهرستان و نیز محورهای منتهی به شهرستان، ضرورت ساخت درمانگاه وجود دارد که امید است با کمک مردم و دولت هر چه زودتر عملیات ساخت این پروژه بهداشتی درمانی آغاز شود. 

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول