اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار

سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی نصیب نماینده خراسان‌رضوی شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار گفت: خوشحالیم که با کادر فنی کاملا بومی و توانایی جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی برای نخستین بار سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی نصیب نماینده خراسان‌رضوی شد.

سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی نصیب نماینده خراسان‌رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چند جو بد سکوها و مصدومیت دو نفر از بازیکنان تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار شرایط را دشوار کرده بود اما توانستیم با پیروزی در یک نیمه بازی به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

وی با اشاره به بومی بودن بیشتر بازیکنان تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار افزود: خوشحالیم که پس از 10 سال برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، تیمی از خراسان‌رضوی با کادر فنی بومی توانست با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج برای نخستین بار سهمیه حضور در این دو رقابت مهم را به دست آورد.

رضایی با تاکید بر وجود توانایی بسیار در ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی گفت: با حمایت بیشتر مسئولان و توانمندی بالای ورزشکاران جانباز و معلول استان روزهای بهتری را برای ورزش خراسان‌رضوی پیش‌بینی می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش در طول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور خاطرنشان کرد: در نیم‌ فصل اول خیلی خوب کار کردیم اما در نیم فصل دوم با کمی افت مواجهه بودیم و باید برای سال آینده و رقابت‌های آسیایی و جهانی تغییراتی در تیم به وجود آید.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول