اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت نماینده بویراحمد و دنا از دستاوردهای یک ساله نمایندگی مجلس

زارعی: از ارتباط با مردم خسته نشدم / مردم‌گریزی آفت کار نماینده است

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در سالروز پیروزی خود در انتخابات مجلس گفت: مردم باید به عملکردها نمره بدهند ولی احساس می‌کنم ارتباط تنگاتنگی با مردم در این یک سال داشته‌ام.

زارعی: از ارتباط با مردم خسته نشدم / مردم‌گریزی آفت کار نماینده است

غلام‌محمد زارعی امروز و در نخستین سالروز پیروزی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اظهار کرد: آن‌چه که مردم از ما نمایندگان بیش از هر چیز انتظار دارند فراموش نکردن آن‌ها در همه حال حال است.

وی سطح توقعات مردم از نمایندگان را بسیار پایین و منطقی دانست و گفت: باید بپذیریم که بهترین مردم را در این استان داریم چرا که در عین مجاهدت و فداکاری برای نظام و کشور بسیار سطح توقع پایینی دارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مدت یک سال همه مناطق حوزه انتخابیه خود را چندین بار مورد سرکشی قرار دادم و اکنون با همه کاستی‌ها و کمبودهای این دو شهرستان و مناطق مختلف آن آشنایی دارم.

زارعی با بیان این‌که در همه زمینه‌ها پی‌گیر مشکلات مردم و مناطق مختلف بوده‌ایم، تصریح کرد: تقریبا هیچ پروژه عمرانی مشکل‌دار و نیمه‌تمام در دو شهرستان نیست که مشکلات آن‌ها از دید ما پنهان مانده باشد که مهم‌ترین آن‌ها پروژه‌های راه‌های ارتباطی است.

زارعی با بیان این‌که برای عبور از وضعیتی که اکنون در کشور از نظر اعتبارات وجود دارد خوشین هستیم و آینده را خوب می‌بینیم، افزود: تا هنگامی که مردم در صحنه هستند امیدواری برای کار و تلاش نزد ما نمایندگان و مسئولان بسیار است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نمره‌ای به خود در طول مدت یک‌سال اخیر خواهید داد، تصریح کرد: مردم باید نمره بدهند و ما هر نمره‌ای که مردم بدهند با جان و دل می‌پذیریم و سعی در رفع نقاط ضعف خود داریم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همه را در هر عنوان و مسئولیتی بدون نقطه ضعف ندانست و گفت: سعی ما بر این است که اگر نتوانیم برخی اوقات در عرصه عمل به هر دلیل کاری انجام دهیم ولی ارتباط خود را با مردم قطع نکنیم چرا که قطع رابطه با مردم بی‌اعتمادی آن‌ها به مسئولان را به دنبال دارد.

زارعی مردم‌گریزی را ناپسندترین کار نزد یک مدیر و مسئول در نظام اسلامی دانست و گفت: مشروعیت خود را از رأی مردم گرفته‌ایم و سعی خواهیم کرد همیشه در کنار آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول