اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاجگردون:

دغدغه مسئولین باید رفاه معیشتی مردم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: همه دغدغه ما مسئولان باید پیدا کردن راهی برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی، فرهنگی و وضعیت معیشتی مردم باشد.

دغدغه مسئولین باید رفاه معیشتی مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا تاجگردون امروز در همایش تجلیل از 400 دانشجویی تحت حمایت کمیته امداد که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت، همدلی و همراهی ملت ولایت‌مدار دارد.

وی افزود: امروز تنها نقطه دوستداران و عاشقان انقلاب اسلامی در برابر هجمه همه‌جانبه دشمنان به قصد بر زمین زدن انقلاب اتکا به رهبری، روح امام، وحدت و همدلی میام مردم و مسئولان است.

مسئولان قدردان حمایت و همدلی مردم باشند

تاجگردون با اشاره حضور پرشور ملت ولایت‌مدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال یادآور شد: علیرغم وجود تمامی مشکلات اقتصادی مردم با حضوری پررنگ و باشکوه حمایت خود را از دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام به جهانیان نشان دادند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و خدمتگزاران نظام باید قدردان حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی را در شرایط سخت کنونی باشند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی و ماهیت مسئولان باید رضایت مردم باشد، گفت: مسیر حرکتی مسئولان نظام باید مسیر جلب رضایت‌مندی مردم باشد و معنای ندارد نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و مردم از آن راضی نباشند.

دغدغه مسئولان باید پیدا کردن راهی برای رفاه مردم باشد

تاجگردون خاطرنشان کرد: همه دغدغه ما مسئولان باید پیدا کردن راهی برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی، فرهنگی و وضعیت معیشتی مردم باشد.

نمایند مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وجودی کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان داشت: می‌خواهم در این‌جا فلسفه وجود کمیته امداد امام خمینی(ره) را به نحوه دستگیری امام علی(ع) از مستمندان تشبیه کنم.

خدمت کمیته امداد باید بی‌منت باشد

تاجگردون خدمت و کمک‌های امام علی(ع) را خدمت بی‌منت دانست و تصریح کرد: وقتی کمیته امداد به واژه امام راحل مزین می‌شود باید خدمت مسئولان این نهاد بی‌منت باشد.

وی عنوان داشت: یکی از کارهای نظام جمهوری اسلامی علاوه بر خدمات کمیته امداد، زدودن فقر در سطح جامعه است که البته از بین بردن فقر کار آسانی نیست.

نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بی‌نیازی انسان را مستقل می‌کند، یادآور شد: انسانی که نیاز داشته باشد و نتواند نیاز خود را برطرف کند وابسته است.

نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود فقر علمی را بدتر از فقر مالی دانست و ابراز داشت: انسانی که از دانش، فرهنگ و دانش روز بیگانه باشد قطعا نیازمند است.

وی با تقدیر از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: کمیته امداد تحت هیچ شرایطی نباید اجازه غالب شدن وجوه سیاسی نماینده، استاندار، مدیرکل و هر مسئولی را در متن خدمتگزاری خود بدهد که اگر این‌گونه شود خدمت با منت صورت گرفته است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول