اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 48 درصدی ارزش کالاهای صادراتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان غربی از افزایش 48 درصدی ارزش کالاهای صادراتی آذربایجان غربی در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 48 درصدی ارزش کالاهای صادراتی آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در 11 ماه سال‌ جاری بیش از یک میلیون و 245 هزار و 950 تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی به کشورهای دیگر صادر شده است،‌ اظهار داشت: ارزش کالاهای صادر شده استان در 11 ماه سال جاری 590 میلیون و 186 هزار و 277 دلار بوده است.

وی به صادرات مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود:‌‌‌‌ در 11 ماه سال‌ گذشته بیش از 951 هزار و 180 تن کالا به ارزش 401 میلیون و 603 هزار و 47 دلار از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است.

سیداحمدی از افزایش صادرات گمرکات آذربایجان غربی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت:‌ سال ‌جاری با توجه به وجود تحریم‌های مختلف دشمنان علیه ایران، صادرات گمرکات استان از نظر وزنی افزایش 31 درصدی و از نظر ارزشی افزایش 47 درصدی داشته که این امر نشان از شکست دشمنان دارد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ادامه داد: سیمان،‌ محصولات کشاورزی، انواع غلات و فرآورده‌های آن، سبزیجات و ... از عمده کالاهایی است که در 11 ماه سال جاری توسط گمرکات آذربایجان غربی صادر شده ‌است.

وی عراق، ‌ترکیه، ارمنستان، ‌بلغارستان، ‌ترکمنستان، آلمان،‌ گرجستان، ‌آذربایجان و افغانستان را از جمله کشورهایی عنوان کرد که کشورهای مقصد صادرات آذربایجان غربی هستند.

انتهای پیام/61009/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول