اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام راشدیزدی:

ملت گوش به فرمان رهبر است / بر مشکلات غلبه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در صحنه‎های دفاع از ارزش‎های نظام حضور تاثیرگذاری دارند و از همه مشکلات و نارسایی‌‎ها سربلند بیرون می‎آیند.

ملت گوش به فرمان رهبر است / بر مشکلات غلبه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمدکاظم راشدیزدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هشتمین سالروز رحلت مرحوم آیت‌الله سیدمهدی عبادی، امام جمعه فقید مشهد در حسینیه تهرانی‎ها با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله عبادی خدمتگزار به مردم و جامعه بود، اظهار داشت: صبور بودن و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم، مردم‌داری، خلق نیکو و توجه به مستمندان از خصوصیات مرحوم آیت‌الله عبادی بود و رحلت وی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام و کشور بود.

وی افزود: مرحوم عبادی در 24 سال تصدی مسوولیت امام جمعه در شهرستان‎های زاهدان و مشهد منشاء خدمات بسیار خوبی به مردم این دو استان بود و خدمات صادقانه وی هیچ زمان فراموش نمی‎‌شود.

حجت‌السلام یزدی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله عبادی بعد از انتصاب به عنوان امام جمعه مشهد در سال 1372 توسط رهبر معظم انقلاب با برخورداری از خصوصیات و خصلت‌های نیکو به خدمات شاخص خود در این منطقه ادامه داد.

وی گفت: آن مرحوم در سال دوم بعد از پیروزی انقلاب و بعد از ارتحال آیت‌الله کفعمی و در شرایط خاص زاهدان و سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان منصوب شد و در مدت 13 سال منشاء ‌خدمات بسیار معنوی، فرهنگی و اجتماعی در آن منطقه بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عالمان دینی از جایگاه بسیار مهمی در جامعه اسلامی برخوردارند، خاطرنشان کرد: از دست دادن علما یک ضایعه بزرگ و حتی جبران‌ناپذیر محسوب می‎شود؛ کار و وظایف امام جمعه یک منطقه بسیار سخت و حساس است و ائمه جمعه نیز از جایگاه خاصی در بین علماء‌ دینی برخوردارند.

وی افزود: آیت‌الله عبادی دو فرزندش را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرد و باید قدردان رشادت‎های شهدا، فداکاری خانواده آنان و همچنین زحمات علمای دینی باشیم.

حجت‌الاسلام راشدیزدی اظهار داشت: امروز ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در صحنه‎های دفاع از ارزش‎های نظام حضور تاثیرگذاری دارند و بر همه مشکلات و نارسایی‌‎ها سربلند بیرون می‎آیند.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول