اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل عنوان کرد

شماره‌گذاری روزانه 30 دستگاه خودرو در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: روزانه 30 دستگاه خودرو در اردبیل شماره‌گذاری می‌شود.

شماره‌گذاری روزانه 30 دستگاه خودرو در اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به نبود تناسب ورود خودرو با وضعیت معابر و خیابان‌های شهر اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه در اردبیل 30 دستگاه خودرو شماره‌گذاری می‌شود ولی در عوض سال‌هاست توسعه فضای شهری و خیابان‌ها و معابر را شاهد نیستیم.

وی گفت: تولید چندین برابری خودرو نه تنها بر مشکلات و دامنه‌های ترافیک افزوده است بلکه تردد مردم را نیز با مشکل روبه‌رو کرده که بهتر است راه حل دقیق و منطقی در این زمینه اندیشیده شود.

این مسئول استفاده از تکنولوژی‌های روز و جدید را در غلبه بر مشکلات ترافیکی شهر و حمل و نقل روان و سهل را یادآور شد و افزود: یکی از پیشنهادات مورد وثوق مربوط به استفاده عموم مردم از حمل و نقل عمومی است تا مردم از آوردن خودروهای تک سرنشین خود‌داری کنند و بتوانند در حل مشکل ترافیک خود یاریگر شهرداری باشند.

این مسئول به اصلاح برخی از تقاطع‌ها و دور برگردان‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: اصلاحاتی که در میدان بسیج رخ داده به نظر می‌رسد اصلاحات مناسب و سازنده‌ای بوده تا تصادفات در این محور به حداقل برسد.

بدری ادامه داد: در سایر خیابان‌ها و معابر سعی کردیم چنین طرح‌هایی را در سال جاری اجرا کنیم تا از میزان تصادفات و ترافیک شدید جلوگیری شده و یک مدیریت مطلوب را در این حوزه شاهد باشیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نرخ‌گذاری پارکینگ‌ها اظهار داشت: پارکینگ‌‌داران صاحب اتحادیه هستند که با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای آنها نرخ‌گذاری انجام می‌شود و شهرداری در این مورد دخالتی ندارد.

وی گفت: پارکینگ‌های خصوصی و عمومی شهر اردبیل به صورت شبانه‌روزی و با نرخ تعیین شده آماده ارائه خدمات هستند و مردم می‌توانند اعتراض و گله‌مندی خود را به مجامع نظارتی و بازرسی اعلام کنند.

این مسئول افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزینه‌هایی که در شهرداری به صورت رایگان در نظر گرفته شده بود مورد بررسی قرار گرفته، به طوری که با این رقم برای احداث پارکینگ یا تملک زمین می‌توان حرکت‌های اساسی را انجام داد.

شهردار اردبیل از تملک اراضی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برای ساخت پارکینگ خبر داد و گفت: با صدور مجوز و بررسی میراث فرهنگی، احداث پارکینگ عمومی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته ولی به هیچ عنوان مجوزی برای احداث پارکینگ طبقاتی داده نشده است.

بدری موقعیت و محل مورد نظر را برای ساخت پارکینگ بسیار مناسب و مطلوب توصیف کرد و افزود: انتظار می‌رود با رفع برخی از موانع و مشکلات در این زمینه بتوانیم حرکت‌های مثبت و تاثیرگذار را انجام دهیم.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول