اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال مطرح کرد

تهدید جاده‌های خلخال با تردد خودروهای سنگین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تناژ اضافی بار کامیون‌های حمل مصالح تهدیدی جدی برای محورهای ارتباطی شهرستان خلخال است.

تهدید جاده‌های خلخال با تردد خودروهای سنگین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خلخال اظهار داشت: تناژ اضافی بار کامیو‌ن‌های حمل مصالح موجب خرابی و خسارت در جاده‌ها و محورهای ارتباطی شهرستان خلخال می‌شود.

وی با تقدیر از مجموعه پلیس راه استان اردبیل و محور اردبیل خلخال خاطرنشان کرد: پلیس راه نقش اساسی در هدایت خودروها و نظارت بر آمد و شد آن‌ها دارد که در آستانه نوروز 92 مسئولیت خطیر و سنگین هدایت ترددها و نظارت بر عبور و مرور در محورها بر عهده این تلاشگران است.

فرماندار شهرستان خلخال خواستار ایجاد باسکول در محور خلخال - اسالم شد و گفت: این امر موجب توزیع مناسب وزن کامیونت‌ها شده و علاوه بر نظم در امورات حمل و نقل سبب سالم ماندن جاده‌های شهرستان خلخال خواهد شد.

محمدی از اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال خواست تا نسبت به نصب علائم و تابلوهایی برای اطلاع رانندگان از ورود به خلخال در مبادی ورودی از استان گیلان در خطوط اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سرچم و هشتجین به خلخال اقدام کرده و تعجیل کند.

این مسئول از خط کشی محور خلخال - اسالم و سایر مبادی ورودی به خلخال با بهتر شدن وضعیت آب و هوایی خبر داد و افزود: شهرداری خلخال نیز باید نسبت به خط کشی و رسیدگی کلی به وضعیت ظاهری شهر خلخال اقدام کند.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به محور ارتباطی خلخال - پونل رضوانشهر اشاره کرد و گفت: در صورت بهتر شدن وضعیت آب و هوایی این محور در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی همچنین در سی و ششمین جلسه کارگروه کشاورزی خلخال نیز ضمن تاکید بر جدیت در نظارت بر طرح‌های مصوب و پرداخت تسهیلات پرداختی از اشتغال 635 نفر با اعتبار بالغ بر 240 میلیارد ریال در شهرستان خلخال خبر داد.

وی اذعان داشت: وقت آن فرا رسیده است که کارگروه توسعه کشاورزی در حوزه نظارت بیشتر فعال شود و با نظارت مستمر بر اجرای طرح‌ها، وضعیت اشتغالزایی در حوزه کارگروه توسعه کشاورزی نیز مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان خلخال از تلاش‌های مجموعه بانک کشاورزی و سایر عوامل کارگروه کشاورزی شهرستان خلخال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/62008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول