اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح آرامش بهاری صورت می‌گیرد

آماده‌سازی فضای خدمات رفاهی فضای بقاع متبرکه همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 40 بقعه متبرکه همدان از آماده‌سازی فضای خدمات رفاهی، نظافت و آراستگی فضای بقاع متبرکه همدان خبر داد.

آماده‌سازی فضای خدمات رفاهی فضای بقاع متبرکه همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان همدان اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه دینی اعتقادی بقاع متبرکه در بین مسلمانان و امر گذران اوقات فراغت در ایام نوروز این طرح برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در راستای میزبانی زائران نوروزی بقاع متبرکه استان همدان، ساماندهی و غبارروبی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی برخی بقاع متبرکه در همدان تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی، فضای داخلی و بیرونی امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان در حال حاضر در حال تکمیل، غبارروبی و تجهیز است.

وی با تأکید بر قطب گردشگری مذهبی امامزادگان در همدان نیز گفت: بقعه متبرکه‌ای چون امامزاده کوه(امامزاده محسن) که در موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی قرار دارد در این زمینه می‌تواند جاذبه گردشگری مذهبی ویژه‌ای در استان باشد.

صالحی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه استان همدان در سال گذشته مسافران بسیاری از شهرهای استان همدان و سایر استان‌های کشور با امامزادگان همدان آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این طرح امسال در 40 بقعه متبرکه سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این طرح برنامه تحویل سال نو نیز با برنامه‌ریزی مشخص و تدوین‌ شده‌ای اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اجرای طرح برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه همدان نیز به آماده‌سازی فضای خدمات رفاهی، نظافت و آراستگی فضای داخلی و خارجی بقاع متبرکه همدان اشاره کرد.

وی با اشاره به برپایی پنج خیمه معرفت در پنج امامزاده استان همدان نیز به کشوری بودن این طرح و برنامه‌های متنوع آن اشاره کرد.

صالحی در پایان سخنانش یادآور شد: طرح آرامش بهاری از 29 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده به میزبان بقاع متبرکه استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول