اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان:

ماندگاری نفت در لیگ برتر به همت بازیکنان بستگی دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عقیده من همت بازیکنان می‌تواند به ماندگاری صنعت نفت در لیگ برتر منجر بشود، باید تلاش کنیم.

ماندگاری نفت در لیگ برتر به همت بازیکنان بستگی دارد

سجاد مشکل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: از هفت بازی باقیمانده، چهار بازی در آبادان است، باید آنها را ببریم و راهی به غیر از این نداریم.

وی افزود: به عقیده من همت بازیکنان می‌تواند به ماندگاری صنعت نفت در لیگ برتر منجر بشود، باید تلاش کنیم و خدا تلاشگران را می‌بیند.

*علاقه خاصی به فیروزی دارم

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: علی فیروزی فرزند آبادان است، با اینکه پیش از این هیچ‌گاه با او کار نکرده بودم اما علاقه خاصی به فیروزی دارم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آمدنش به صنعت نفت عده‌ای از بیرون باشگاه حرف‌هایی زده و قصد تخریب وی را داشتند ولی وقتی با این مربی کار کردیم به خودمان ثابت شد که کنار یک چهره بزرگ در حال فعالیت هستیم و نیازمند حمایت بلندمدت است.

مشکل‌پور در پاسخ به خبرنگار فارس در آبادان در مورد وضعیت قراردادش با تیم صنعت نفت اضافه کرد: قراردادم دو ساله بود که انتهای لیگ امسال به پایان می‌رسد.

وی در ادامه به مربیگری کاستای پرتغالی اشاره کرد و گفت: کاستا مربی با کلاس، فهمیده و متشخصی بود ولی نداشتن بدنسازی در ابتدای فصل که عقیده کاستا بود به تیم ضربه زد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین عنوان کرد: در بازی‌هایی مثل نفت تهران، تراکتورسازی تبریز، گهر دورود و پرسپولیس در دقایق پایانی از حریف گل خوردیم و علت اصلی همین موضوعی بود که به آن اشاره کردید.

وی در ادامه با اشاره به مربیگری آلفردو کاسیمیرو خاطرنشان کرد: بعد از خدا رسیدن به سطح نخست فوتبال کشور را مدیون آلفردو هستم، به عقیده من کاسیمیرو در نتایج بد کسب شده مقصر نبود، بدشانسی دلیل اصلی نتیجه نگرفتن در زمان این مربی بود.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول