اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

داماش گیلان از سد قزوین گذشت

خبرگزاری فارس: در جریان هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، داماش گیلان با اختلاف یک گل کاسپین قزوین را شکست داد.

داماش گیلان از سد قزوین گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در جریان هفته هفتم از دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم فوتسال داماش گیلان بعد از ظهر امروز در سالن کارگران این شهر در دیداری نفس‌گیر با نتیجه 5 بر 4 بانوان کاسپین قزوین را شکست داد تا سه امتیاز با ارزش این مسابقه را از آن خود کند.

گل‌های داماش را در این دیدار مریم روحانی، مدینه دین‌محمد و فاطمه حسین‌نیا هر کدام یک گل و نسا احدی دو گل به ثمر رساندند.

مریم روحانی و معصومه جهانچی از تیم داماش از داور دیدار کارت زرد دریافت کردند و گل‌های تیم کاسپین قزوین را نیز اعظم برزگر دو گل، زینب خوبان و فاطمه اعتدادی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و فاطمه اعتدادی از تیم قزوین نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

معصومه جهانچی سرمربی و کاپیتان داماش گیلان نیز در این دیدار از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفتند.

*بازی خوبی را مقابل کاسپین انجام دادیم

سرمربی داماش گیلان در پایان مسابقه مذکور به خبرنگار فارس در رشت گفت: بازی خوب و نزدیکی با کاسپین قزوین داشتیم و کسب سه امتیاز برای ما مهم بود.

معصومه جهانچی افزود: بازی با پرسپولیس تهران از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم در تهران نتیجه خوبی کسب کنیم.

*حق کاسپین قزوین برد با اختلاف چند گل بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین نیز در پایان دیدار مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: بازی خوب و نزدیکی از هر دو تیم شاهد بودیم و حق ما در این مسابقه برد با اختلاف دو تا سه گل بود.

آمنه محمودی افزود: تیم ما از اشتباهات فردی که بازیکنان در برخی از صحنه‌ها نشان دادند شکست خورد و می‌توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

وی درباره تیم داماش اذعان کرد: تیم داماش چند سال است که در لیگ حضور دارد و با خطاهایی که در این دیدار انجام داده است، به تیم ما ضربه زد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین اضافه کرد: داماش تیم خوبی است و امسال چند بازیکن خود را از دست داده و نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده است.

به گزارش فارس، تیم فوتسال داماش گیلان امسال با ترکیب مهشاد دین‌محمدی، مریم روحانی، نسا احدی، فاطمه‌حسین‌نیا، فهیمه فروهر، معصومه جهانچی (مربی و بازیکن)، طاهره شریف‌زاده، مریم آخوندزاده و هاجر شاه‌ملک‌پور به دیدار حریفان می‌رود و سمانه لطفی و محدثه جمالی به عنوان سنگربان از دروازه تیم گیلان محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول