اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

همایش اهالی فرهنگ و پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری همایش اهالی فرهنگ و پیشگیری از اعتیاد در بجنورد خبر داد.

همایش اهالی فرهنگ و پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این همایش با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان 16 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با محوریت این اداره‌کل و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواهد بود، ادامه داد: این همایش با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر اهالی فرهنگ و هنر برای پیشگیری اولیه در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی، سخنرانی امام جمعه بجنورد، فرمانده انتظامی،‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: طی این همایش همچنین از فعالان پیشگیری اولیه از اعتیاد تجلیل می‌شود.

وی، نقش اهالی فرهنگ و رسانه را در پیشگیری اولیه از اعتیاد مهم خواند و خاطرنشان کرد: بی‌تردید نقش فعالان این عرصه اجتناب‌ناپذیر و بر کسی پوشیده نیست.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راهبردها برای جلوگیری از اعتیاد نهادینه‌سازی فرهنگ پیشگیری از این پدیده شوم است، تصریح کرد: اکنون افراد مختلف در معرض اعتیاد قرار دارند که باید آموزش‌های لازم با هدف واکسینه کردن ارائه شود.

وی، اقدامات پیشگیری و فرهنگ‌سازی در راستای دستیابی به اهداف در این زمینه را ضرورت دانست.

هدایتی، کاهش معضل اجتماعی اعتیاد در جامعه با اقدامات فرهنگی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بین بخشی برای توفیقات هرچه بیشتر در انجام این مأموریت را ضروری برشمرد.

این مسئول در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه افراد مختلف در معرض اعتیاد قرار دارند، یادآور شد: بی‌تردید ارائه آموزش‌های پیشگیری توسط اهالی فرهنگ و هنر بیشترین تأثیر را در انجام این مأموریت دارد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول