اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی:

بالاترین توفیق پلیس تأمین امنیت مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: بالاترین توفیق پلیس در کنار مردم بودن برای تأمین سلامت و امنیت آنها است.

بالاترین توفیق پلیس تأمین امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم عصر امروز در مراسم اختتامیه بزرگ نقاشی و انشا‌نویسی ویژه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در موسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: در حال حاضر پلیس با رویکرد عملی قدم‌های بلندی را برداشته و فصل‌نامه‌های پلیس در دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه پلیس در مباحث اجتماعی در کنار فعالیت‌های دولتی و خصوصی اقدامات ارزشمند و موثری را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در هر کجایی که احساس کنند با ورود آنها ناهنجاری کاهش پیدا می‌کند، حضور پیدا می‌کنند.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: آموزش‌های پلیس برای کاهش بی‌احتیاطی مردم و پیرو آن کاهش تخلفات و جرایم است و همواره با جرایمی‌ که در جامعه اتفاق می‌افتد به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش‌‌های مناسب و صحیح سبب برداشت درست در جامعه و کاهش ناهنجاری می‌شود و باید یکسری اقدامات صورت گیرد تا علاوه بر نشاط اجتماعی، آموزش‌ها نیز دنبال شود و تاثیر بیشتری در جامعه بگذارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی تاکید کرد: بالاترین توفیق پلیس در کنار مردم بودن برای تأمین سلامت و امنیت آنها است.

در ادامه ابوالقاسم بارو، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی اظهار کرد: معاونت اجتماعی خراسان‌رضوی به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی و پل ارتباطی بین مردم و پلیس وظیفه دارد زمینه مشارکت با پلیس را بسترسازی کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در خراسان‌رضوی و به ویژه مشهد مقدس رانندگی ایده‌آل نیست نیروی انتظامی از همیاران پلیس استفاده کرد اما باید برای رانندگی خوب فرهنگ‌سازی در جامعه انجام داد و مسابقه‌ای برای تعامل با دانش‌آموزان و آشنایی آنها با ماموریت‌های پلیسی در نظر گرفته شد.

بارو خاطرنشان کرد: موضوعاتی مانند راننده خوب و رانندگی خوب، شهر بدون پلیس برای مسابقه تعریف شد و خوشبختانه با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجهه شدیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی یادآور شد: 42 هزار و 300 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 60 نفر از نواحی هفت گانه مشهد و 228 نفر از سطح شهرستان‌ها خراسان‌رضوی را هیئت داوران انتخاب کردند و با مشارکت نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و موسسه مالی و اعتباری میزان از نفرات برگزیده تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/70022/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول