اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

عامل اصلی تورم سوء تدبیر است نه تحریم / بی‌تدبیری در بازار ارز و طلا محسوس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهمئی گفت: باید بپذیریم که عامل اصلی تورم سوءتدبیر است نه تحریم‌ها.

عامل اصلی تورم سوء تدبیر است نه تحریم / بی‌تدبیری در بازار ارز و طلا محسوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام رحمت‌الله سیادت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روایتی امام علی (ع) اظهار کرد: هیچ شرابی بیشتر از طمع عقل را از بین نمی‌برد چرا که ضرر حرص و طمع برای انسان بسیار زیاد است.

وی خطاب به جوانان بیان کرد: شما را در زندگی به 4 اصل سفارش می‌کنیم که عبارتند از درس، عبادت، اخلاق و فعالیت فرهنگی و سیاسی که برای هر شخصی و بیش از همه جوانان لازم و ضروری است.

سیادت با اشاره به عوامل تورم و گرانی‌ها درکشور به چند نکته اشاره کرد و گفت: این تورم‌ها مختص به استان ما نیست بلکه یک پروسه جهانی حاصل از ضعف اقتصادی است پس باید سعی کنیم نگرش خود را نسبت به این موضوع تغییر دهیم.

امام جمعه بهمئی در همین زمینه اضافه کرد: اولین عامل تورم در کشور ما دولتمردان هستند که برای نمونه در بخش ارز و طلا سوء تدبیرها را می‌بینیم.

وی دومین عامل را نداشتن تخصص و ضعف مدیریتی دانست و گفت: همین مشکلات است که به گرانی‌ها و تورم دامن می‌زند.

سیادت سومین عامل ایجاد تورم را نظارت کم بر گرانی‌ها دانست و با هشدار به گران‌فروشان به مردم توصیه عدم خریداری اجناس با قیمت غیر واقعی در بازار را کرد.

امام جمعه بهمئی سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی را به همه خدمت‌گزاران در این نهاد انقلابی تبریک گفت و از تسهیلات بسیار خوب این نهاد به مددجویان در شهرستان بهمئی تقدیر کرد.

وی به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: این هفته را به همه خادمان زحمت‌کش این نهاد تبریک گفته و از زحمات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی به دلیل فعالیت‌های خوب و شایسته تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول