اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان مصوبات جلسه با کشاورزان را تشریح کرد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در جلسه‌ای که با 55 نفر از کشاورزان این استان داشتیم، مصوبات خوبی برای حل مشکل آب گرفته شد.

استاندار اصفهان مصوبات جلسه با کشاورزان را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی اصفهان، به تشریح مصوبات جلسه با کشاورزان منطقه شرق اصفهان پرداخت و گفت: ایجاد مدیریت یکپارچه توسط وزارت نیرو و زیرنظر شخص وزیر نیرو از جمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه بوده است.

وی، بررسی اختصاص آب برای کشت بهاره کشاورزان و همچنین امهال وام‌های کشاورزان تا سقف 100 میلیون ریال را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد و ادامه داد: پرداخت خسارت به کشاورزان با اولویت و ضرورت پرداخت به کشاورزان منطقه شرق اصفهان از دیگر مصوبات بود.

استاندار اصفهان، پیگیری حق آب کشاورزان توسط وزارت نیرو، پیگیری پرداخت بیمه بیکاری به کشاورزان استان و پرداخت بیمه به کشاورزان خسارت دیده را از دیگر مصوبات این جلسه ذکر کرد.

ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد: تشکیل کمیسیون ماده 11 در معاونت برنامه‌ریزی با حضور نمایندگان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی به منظور پیگیری مصوبات و اختصاص بیش از 150 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی و خوداشتغالی به کشاورزان از جمله موضوعاتی بود که به تصویب مسئولان استان و کشاورزان رسید.

وی، اختصاص وام 15 میلیون تومانی با بهره چهار درصد از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) و اختصاص وام پنج میلیون تومانی با بهره چهار درصد از سوی سایر بانک‌ها را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که مصوبات این جلسه هرچه زودتر به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول