اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان:

آمدنم به اصفهان خواست خودم نبود / قرار بود 2 ماه مدیرکل اداره ارشاد اصفهان باشم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آمدن من به اصفهان بنا به خواست خودم نبود و با شرطی این سمت را قبول کردم که تنها دو ماه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان باشم.

آمدنم به اصفهان خواست خودم نبود / قرار بود 2 ماه مدیرکل اداره ارشاد اصفهان باشم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمود شالویی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: پیشرفت فرهنگی نیازمند تحمل و صبر بسیار است تا بتوانیم به خوبی پایه‌های عمیق فرهنگی را گسترش دهیم.

وی افزود: این کار نیازمند زمان طولانی، برنامه‌ریزی و فضای آرام است و در این میان محیطی امن و آرام که به راحتی بتوان در آن تولید فکر کرد از اهمیت شایانی برخوردار است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرایند پذیرش حکم مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان اصفهان خود  گفت: یک روز قبل از آیین تودیع در حالی از سمت جدید خود مطلع شدم که حکم من برای مدیر کلی ارشاد استان اصفهان زده شده بود و با وجود درخواستی که برای مشورت داشتم این اجازه را به من ندادند.

وی افزود: روزی که قرار بود به اصفهان بیایم نیز از معاون فرهنگی وزارت ارشاد این درخواست را کردم که مسئولیت را از دوش من بردارند اما در نهایت به شرطی که تنها این مسئولیت را به مدت دو ماه بر عهده داشته باشم قبول کردم.

شالویی تصریح کرد: من اصفهان را دوست داشته و دارم و با وجود اینکه می‌گویند کار در اصفهان سخت است مشکلی در این ارتباط ندیدم و شاهد آن نیز عملکرد من و همکارانم در اداره ارشاد اصفهان است.

وی اضافه کرد: اگر مطلبی علیه من عنوان شده در زمانی بوده که من در شهر اصفهان نبودم اما در زمان حضورم جز تحسین و تشکر چیزی ندیدم، کینه‌ای نیستم و همه چیز را می‌بخشم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مجموعه ارشاد اصفهان از افراد توانمند و خوبی تشکیل شده که حتی در نبود من نیز توانستند به خوبی کارها را پیگیری و ادامه دهند.

وی اضافه کرد: مشکل من عدم توانایی در این مسند و یا سخت بودن کار در اصفهان نیست بلکه راه ما از هم جداست.

شالویی افزود: شرایط من به گونه‌ای نیست که بتوانم در اصفهان مستقر شوم و در این ارتباط از همه پوزش می‌خواهم.

 وی تاکید کرد: آمدن من به اختیار خودم نبود اما رفتنم بنا به خواست خود من است چرا که از زمانی که دو ماه معهود تمام شده مدام به صورت شفاهی به وزیر استعفای خود را اعلام کرده بودم که در نهایت پذیرفته شد.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول