اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

توسعه در مازندران با سخنرانی محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای توسعه استان مازندران تنها به دنبال شعار و سخنرانی نباشیم.

توسعه در مازندران با سخنرانی محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری با اشاره به پیشرفت‌های مناسبی که در کشور ایجاد شد اظهار داشت: الگوی توسعه پیشرفت ایرانی اسلامی با مدل اسلامی در کشور مشخص شد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به پیشرفت ممکن است آفت‌های وجود داشته باشد که مهم‌ترین این آفت‌ها، فرهنگی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه توسعه اقتصادی کشور در گرو تحول فرهنگی اتفاق می‌افتد تاکید کرد: برای توسعه مرکز استان مازندران که دغدغده جدی مسئولان شهری ساری نیز هست نیاز به تهیه الگو مناسب است.

وی سیاست‌زدگی در برخی بخش‌های مختلف را مانع توسعه در مازندران عنوان کرد و بیان داشت: در بخش‌هایی که دچار سیاست‌زدگی شدیم نیاز به اصلاح ساختار داریم.

ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: اجرای برنامه کاربردی برای توسعه ساری در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ساری در مدیریت شهرداری جدید این شهر بیان داشت: اگر ساری در زمان مدیریت جدید بر سر زبان افتاد عنصر خلاقیت مورد توجه قرار گرفت.

معاون استاندار مازندران در ادامه تاکید کرد: برای هدایت توسعه، باید بین نخبگان فکری و ابزاری ائتلاف ایجاد شود و در حال حاضر در کمتر سیستمی این ائتلاف موجود است.

وی ایجاد بحث و تبادل نظر را جزو برنامه‌های جدی نخبگان برای پیشرفت اعلام کرد و گفت: در اجرای برخی هزینه‌های میلیاردی با اشکالاتی مواجه هستیم که عدم بحث و تبادل نظر در اجرایی  این طرح‌ها، این مشکلات را به وجود نمی‌آورد.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رشد در مرکز استان مازندران نیاز به تهیه برنامه چشم انداز داریم و زمینه‌ای ایجاد شود تا فعالیت بخش خصوصی در مرکز استان مازندران بیشتر شود.

وی با اعلام اینکه برای توسعه در استان مازندران تنها به دنبال شعار و سخنرانی نباشیم، ادامه داد: اشکال عدم حضور سرمایه‌گذار در مرکز استان مازندران باید پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان خواستار اصلاح شیوه‌های مدیریتی در مازندران برای توسعه شد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول