اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان تاکید کرد

لزوم تداوم حمایت‌های نفت و گاز از کنگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان بر لزوم تداوم حمایت‌های نفت و گاز از کنگان تاکید کرد.

لزوم تداوم حمایت‌های نفت و گاز از کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی شامگاه چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات بهینه به اقشار ضعیف جامعه باید سرلوحه امور قرار گیرد و همه در این مسیر باید تلاش کنیم.

وی افزود: هر کس مسئولیتی قبول می‌کند باید به بهترین شکل آن را به انجام برساند و باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: فرماندار سابق کنگان تلاش زیادی برای رشد و توسعه کنگان داشت و همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها اهتمام داشت و لازم است به نمایندگی از مردم مؤمن و ولایت‌مدار کنگان از جناب یزدان‌شناس تجلیل کنیم.

محمودی تصریح کرد: یزدان‌شناس همواره پیگیر امور شهرستان بود و حتی در هفته آخر دوران مسئولیت نیز همچون روزهای نخست کاری پرتلاش و پیگیر و بانشاط بود.

امام جمعه بندر کنگان با تاکید بر لزوم حمایت‌های نفت و گاز از شهرستان کنگان گفت: کنگان خدمات زیادی به صنعت نفت ارائه کرده و باید در تمام شرایط مورد حمایت نفت قرار گیرد و تحت هر شرایطی باید کنگان و عسلویه از حمایت و خدمات نفت و گاز بهره‌مند شوند و کمتر شدن سهم مردم کنگان از سهم نفت جفا به مردم این شهرستان است.

وی به توقف اجرای پروژه احداث مصلای بزرگ شهر کنگان اشاره کرد و توقف این پروژه مهم ظلمی بزرگ به بیت‌المال است زیرا به مرور زمان این پروژه از بین می‌رود و عمر آن کم می‌شود.

امام جمعه کنگان بیان داشت: باید به مشکلات معیشتی مردم توجه بیشتری شود و مسئولان باید تدبیر اساسی برای گرانی در بازار کنند تا اقشار ضعیف جامعه بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

وی به تصادفات اخیر در شهرستان کنگان اشاره کرد و بیان داشت: در نقاط مختلف کنگان به‌ویژه در برکه چوپان تصادفات زیاد است که امیدواریم مسئولان برای حفظ نفوس مردم چاره‌ای اساسی بیندیشند.

محمودی یادآور شد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول