اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شاهرود:

روحانیان باید جامعه را برابر تهاجم خاموش دشمن واکسینه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود گفت: امروز روحانیان باید با جدیت در تلاش باشند تا جامعه را برابر تهاجم خاموش دشمنان واکسینه کنند.

روحانیان باید جامعه را برابر تهاجم خاموش دشمن واکسینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس‏علی ترشیزی امشب در نظارت ستادی شورای بسیج طلاب از پایگاه‌های امام خامنه‌ای و ولی عصر(عج) شاهرود که با حضور شورای این پایگاه‏ها برگزار شد، در جلسه جمع‌بندی با گرامیداشت روز روحانیت و شهادت شهید محلاتی اظهار داشت: روحانیت در تمام برنامه‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه بوده و نیروی محرک جامعه در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: روحانیت در دوران دفاع مقدس با الگو گرفتن از سالار شهیدان و عاشورا با ایثارگری و جان‏فشانی، مدال افتخاری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در عظمت روحانیت در دفاع مقدس همین بس که نسبت به جمعیت، رتبه شهدای طلبه و روحانی در رده برتر کشور قرار دارد.

ترشیزی تاکید کرد: روحانیت از آغاز نهضت انقلاب پرچم‏دار عزت، شرف، معرفت و بصیرت جامعه اسلامی بوده‌اند و اکنون نیز با جدیت در تلاش هستند تا برابر تهاجم خاموش دشمنان، جامعه را واکسینه کنند.

وی با اشاره به برنامه نظارت از پایگاه‌های بسیج روحانیان افزود: این بازرسی‌ها برای تقدیر از فعالیت‌های پایگاه و بررسی فعالیت‌های جاری و دفاعی و تقویت برنامه‌ها و بررسی مشکلات و ضعف‌ها انجام می‌شود.

ترشیزی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی و کار منسجم بتوانیم حلقه‌های صالحین توانمند تشکیل و بازخورد آن را در جامعه و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات دریافت کنیم.

در این نظارت ستادی، شورای حوزه بسیج طلاب از فعالیت‌های قسمت‌های مختلف پایگاه‏های بسیج بازدید کردند و از نزدیک با برنامه‌ها و عملکرد پایگاه‏ها آشنا شدند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول