اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو جوانان کشور

فرصت حضور چهار جودوکار قزوینی در تیم ملی

خبرگزاری فارس: چهار جودوکار قزوینی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی این فرصت را دارند تا شانس خود را محک بزنند.

فرصت حضور چهار جودوکار قزوینی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو جوانان کشورمان در حالی از فردا با حضور برترین‌های تیم ملی کشور در تهران برگزار می‌شود که احمد باجلان، آرش قربانی، بهزاد مرادی و علیرضا شیری چهار جودوکار قزوینی‌ بخت خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی محک می‌زنند.

باجلان در وزن 58- کیلوگرم‌، قربانی در وزن 60- کیلوگرم‌، مرادی در وزن 66- کیلوگرم و شیری در وزن 73- کیلوگرم از جمله چهار جودوکار قزوینی تیم ملی جودو کشورمان هستند که در این مسابقات حضور دارند‌.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو جوانان کشورمان از آن جا مهم و حساس است که نفرات برتر این رقابت‌ها به نوعی شانس حضور در رقابت‌های برون‌مرزی و اردوهای مشترک و تدارکاتی با تیم‌های خارجی را کسب می‌کنند‌.

رقابت‌های انتخابی چند‌جانبه تیم ملی جودوی کشورمان با حضور تیم‌های خارجی برگزار می‌شود و بدون شک تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا و جهان می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا جودوکاران قزوینی در این رقابت‌‌ها درخشش خوبی را داشته باشند.

با توجه به اینکه هر چهار جودوکار قزوینی از توانایی و شایستگی‌های بالایی برخوردار هستند‌، اما به گفته دبیر هیئت جودوی استان قزوین شانس موفقیت علیرضا شیری با توجه به اینکه سابقه بالاتری نسبت به دیگر جودوکاران استان دارد برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی جودوی جوانان کشورمان بیشتر است‌.

اگر‌چه نباید از استعدادهای درخشانی همچون احمد باجلان‌، آرش قربانی و بهزاد مرادی هم به راحتی عبور کرد‌، زیرا این ورزشکاران هم می‌توانند در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی کنند.

این روزها جودوی استان هم قابلیت‌های بالایی از خود به نمایش گذاشته است، به طوری که حضور سه جودوکار قزوینی در تیم ملی بزرگسالان کشورمان این نکته را اثبات می‌کند‌.

حضور بهزاد عبادی، حمیدرضا بهرامی و سعید مرادی در اوزان 60-، 66- و 81- کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان نشان از رشد و پیشرفت بالای این رشته ورزشی در سال‌های اخیر در استان دارد به طوری که این ورزشکاران استان در حال حاضر آخرین تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند‌.

درخشش جودوکاران قزوینی فقط به حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در رده سنی جوانان و بزرگسالان محسوب نمی‌شود، زیرا حضور رامین صفویه جودوکار نوجوان قزوینی در وزن 90- کیلوگرم که موفق شد در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی جواز حضور در ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان کشورمان را کسب کند یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی در رده‌های سنی پایه محسوب می‌شود‌.

صفوی این فرصت را دارد که سال آینده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان شود و بدون شک همین امر فرصت مناسبی است تا این جودوکار شایسته قزوینی با درخشش خود یکی از افتخارات بزرگ جامعه ورزشی استان و کشور را رقم بزند.

انتهای پیام/77004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول