اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های جودو شمال‌غرب کشور

تیم جودو اردبیل نائب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های جودو نوجوانان و جوانان شمال‌غرب کشور تیم اردبیل نائب قهرمان شد.

تیم جودو اردبیل نائب قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان شمال‌غرب کشور با حضور تیم‌های زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان و آذربایجان شرقی در مجتمع ورزشی جانباز بیرقی آکادمی جودوی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

در پایان این مسابقات آذربایجان شرقی در مجموع تیمی قهرمان شد و اردبیل و آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان در وزن 46 کیلوگرم هادی قلی‌پور از تبریز، در وزن 50 کیلوگرم علی عبدلی از اردبیل، در وزن 55 کیلوگرم وحید مهدی‌پور از تبریز، در وزن 60 کیلوگرم هادی شامی از زنجان، در وزن 73 کیلوگرم محمد علیزاده از تبریز، در وزن 81 کیلوگرم علی پورعباس از تبریز، در وزن 90 کیلوگرم یاور علائی از کردستان و در وزن 90+ کیلوگرم حسین بایرام‌زاده از تبریز قهرمان شدند.

همچنین در رقابت‌های رده سنی جوانان در وزن 50 کیلوگرم مهدی اسدی از تبریز، در وزن 55 کیلوگرم حامد افشار از آذربایجان غربی، در وزن 60 کیلوگرم مجتبی عباسیان، در وزن 66 کیلوگرم رضا مددی از تبریز، در وزن 73 کیلوگرم میلاد حمزه‌زاده، در وزن 81 کیلوگرم مهدی پورعباس از تبریز، در وزن 90 کیلو محمد صنعان مظهرپور از کردستان و در وزن 100+ کیلوگرم محمد امین‌پور از اردبیل قهرمان شدند.

انتهای پیام/62002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول