اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو استان همدان:

افت و عدم پیشرفت جودوی همدان به زودی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت جودوی استان همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت و تعیین رئیس جدید هیئت جودو، افت محسوسی که در ماه‌های اخیر در جودوی همدان اتفاق افتاده، جبران خواهیم کرد.

افت و عدم پیشرفت جودوی همدان به زودی رفع می‌شود

جلال نصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: در سال‌های گذشته جودوی استان همدان به دلیل توجه ویژه و خاصی که به این رشته پرطرفدار شده و همچنین ایجاد خانه اختصاصی جودو از رشد خوبی برخوردار بود که در دو سال اخیر به دلیل مشکلاتی که در فدراسیون وجود داشت، این روند رو به رشد متوقف شده است، اما به دنبال رفع موانع موجود هستیم.

وی ادامه داد: از اواسط بهمن‌ماه امسال که بعد از مدت‌ها دوری به جودو بازگشتم، ضمن دور هم جمع کردن همه پیشکسوتان و اهالی جودو، به دنبال برنامه‌ریزی مدون هستم تا بتوانیم با یاری خداوند و لطف مسئولان، ورزش استان جودوی همدان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سرپرست هیئت جودوی استان همدان با اشاره به تشکیل ساختار جدید هیئت جودو خاطر نشان کرد: به منظور سرعت در انجام امور اداری و نامه‌نگاری‌های لازم و پیگیری مسایل هیئت جودو و همچنین ساماندهی به مسایل مالی هیئت، با صدور احکام جداگانه امین امیرگان به عنوان دبیر و عباس کرمی به عنوان خزانه‌دار هیئت جودو استان منصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور دو تیم بانوان از همدان و نهاوند در لیگ برتر جودو کشور حکایت از رونق جودو در همدان دارد، تصریح کرد: جودوی بانوان استان در سال‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شده و در حال حاضر بیش از پنج ملی‌پوش در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی از همدان حضور دارند.

نصرپور اضافه کرد: همچنین کبری کرمی و مژگان کولیوند دو تن از مربیان خوب تیم‌های ملی از استان هستند و این خود افتخاری برای ورزش همدان محسوب می‌شود.

به گفته نصرپور، برگزاری مسابقات جودو در رده سنی نوجوانان و جوانان در دهه مبارک فجر با حضور بیش از 160 جودوکار حکایت از استقبال جوانان همدانی از این رشته دارد که امیدواریم با برگزاری این مسابقات ضمن استعدادیابی در رده سنی پایه، تیم‌های خوب و منسجمی را راهی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کنیم.

وی بیان داشت: محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی‌ناصر دو کاتاروی همدانی سبک «کودوکان گوشین جوتسو» هستند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی در تهران به سر‌می‌برند و برای حضور در سومین دوره مسابقات آسیایی 2013 سنگاپور زیرنظر مربیان تیم ملی کشورمان آماده می‌شوند.

سرپرست هیئت جودوی همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت جودو مشخص شده یا خیر؟ متذکر شد: با هماهنگی که در طول 20 روز حضور بنده در هیئت با اداره‌کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل این اداره و همچنین فدراسیون جودو صورت گرفته به دنبال این هستیم تا پایان سال این اتفاق صورت گیرد تا برای سال آینده برنامه‌های خود را برای رشد جودو در استان به اجرا در بیاوریم.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول