اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تحصیلی جاری

13 کلاس درس در فیروزکوه هوشمند شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از تجهیز و هوشمندسازی 13 کلاس درس در این شهرستان از ابتدای سال تحصیلی 92-1391 خبر داد.

13 کلاس درس در فیروزکوه هوشمند شد

یعقوب ایمانی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: پس از استقرار و اجرایی شدن نظام جدید «3-3-6» و اضافه شدن دروسی همچون «کار و فناوری» به موضوعات درسی دانش‏آموزان پایه ششم، وجود حداقل یک کلاس هوشمندسازی شده برای دانش‏آموزان این پایه از ضروریات است.

وی گفت: مطابق پژوهش‏ها و مطالعات انجام شده، یادگیری در کلاس‏های هوشمند هشت برابر یادگیری به شیوه سنتی مؤثر است.

ایمانی افزود: مطابق بخشنامه مصوب هیئت وزیران در تاریخ چهاردهم آبان سال 90، هر یک از دستگاه‏های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری موظفند تا نسبت به تامین امکانات و تجهیزات لازم برای اتصال و هوشمندسازی حداقل یک واحد آموزشی یا پرورشی در هر یک از شهرستان‏های استان‏ها به شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات اقدامات لازم را مبذول دارند که قطعاً گام بزرگی در راستای افزایش کیفیت آموزشی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بضاعت مالی اندک دستگاه‏های تابعه شهرستان فیروزکوه، انتظار بر این است تا نهادها حداقل به تجهیز یک کلاس درس از مدارس منطقه همت گمارند.

اختصاص 100 میلیون تومان برای هوشمندسازی 2 مدرسه فیروزکوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از تخصیص 100 میلیون تومان اعتبار از سوی کمیته برنامه‏ریزی شهرستان برای انجام طرح هوشمندسازی در دو مدرسه خبر داد.

ایمانی افزود: هلال‌احمر، شورای اسلامی شهر و شهرداری فیروزکوه نیز قول مساعد برای انجام هوشمندسازی در مدارس شهرستان داده‏اند و علاوه بر آن، سعی می‏شود تا از ظرفیت خیران مدرسه‏ساز برای پیشبرد این هدف استفاده شود.

وی ادامه داد: از مجموع 28 کلاس ششم ابتدایی در شهرستان فیروزکوه، تاکنون 13 کلاس هوشمندسازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به وجود 15 کلاس درس روستایی و چندپایه، هوشمندسازی شش کلاس ششم تک‏پایه شهرها اولویت نخست این نهاد بوده است.

به گزارش فارس؛ 42 آموزشگاه با 195 کلاس درس در سطح شهرستان فیروزکوه وجود دارد که حدود چهار هزار و 500 نفر دانش‏آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول