اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ارزیابی یک ساله استانداری

خبرگزاری فارس در اردبیل موفق‌ترین رسانه معرفی شد

خبرگزاری فارس: بعد از ارزیابی استانداری اردبیل در پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی به موقع، صادقانه و حضور فراگیر، سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل رسانه برتر و منتخب استان اردبیل معرفی شد.

خبرگزاری فارس در اردبیل موفق‌ترین رسانه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که در قالب نشست مطبوعاتی استاندار اردبیل برگزار شد، از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل به دلیل پوشش اخبار در حوزه‌های مختلف به ویژه خبرهای متنوع در حوزه استانداری با اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه تجلیل شد.

برای اولین بار و در ارزیابی عملکرد رسانه‌های مختلف در استان اردبیل خبرگزاری فارس با امتیازی بالاتر شاخص‌ترین رسانه انتخاب شد و به همراه صدا و سیما که در جایگاه بعدی قرار داشت، مورد تجلیل قرار گرفت تا ثابت شود که فارس همچنان در حوزه اطلاع‌رسانی و تلاش شبانه‌روزی، عملکرد صادقانه از خود ارایه کرده و پیشتاز سایر رسانه‌ها می‌تواند وظیفه خطیر و با اهمیت خود را به معرض نمایش بگذارد.

در لوح تقدیری که به امضای استاندار رسیده از خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه متعهد، دلسوز و همیشه پای کار در جلسات و برنامه‌های مختلف استان یاد شده که فعالان این رسانه با اخلاص و دلسوزی به همراه وجدان کاری و تعهد همیشه در صحنه حاضر بوده و با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند بی‌ادعا در سنگر خدمت حاضر بوده و در امر مقدس اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی حضور بالنده و با شکوه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخشی از تقدیرنامه استاندار اردبیل از رسانه پویا و مورد اقبال مردم اردبیل، فارس با عنوان شاخص‌ترین رسانه در انجام وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی یاد شده که در یک دهه اخیر کوشیده است هم در سطح ملی و هم استان جایگاه ارزنده‌ای را برای خود پیدا کند و با تعامل مثبت و سازنده بتواند ناب‌ترین خدمت‌رسانی را انجام دهد.

خبرگزاری فارس در اردبیل در ارزیابی سالانه از سوی استانداری رسانه برتر انتخاب و معرفی شده و در طول سال‌جاری نیز توانسته است در حوزه‌های مختلف جایگاه برتر و بالای خود را حفظ کرده و آن را به خوبی نگه دارد.

انتهای پیام/62004‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول