اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت فوتسال دوستان اصفهانی از تیمهای اصفهانی

نیک‌اندیش و گیتی پسند نوین یک گام تا لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم‌های اصفهانی گیتی پسندنوین و نیک اندیش برای صعود به لیگ برتر فوتسال در دور برگشت مرحله پلی آف میزبان تیم‌های قزوینی و تهرانی است.

نیک‌اندیش و گیتی پسند نوین یک گام تا لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم گیتی پسند نوین روز پنجشنبه ساعت 17 در سالن پیروزی از هیئت فوتبال قزوین پذیرایی می کند، گیتی‌ها در بازی قبلی با حساب 3 بر صفر نماینده قزوین را از پیش روی برداشت و در بازی برگشت حتی اگر 2 بر صفر بازنده شود به لیگ برتر صعود می کند، اما شاگردان مهدی محمدی باید بازی دور رفت را فراموش کنند و با قدرت پای به این میدان حساس بگذارند.  

مهدی محمدی پیرامون بازی دور رفت گفت: در بازی با هیئت فوتبال قزوین بازیکنانم بازی معقولانه و خوبی از خود به نمایش گذاشتند، به نحوی که تماشاگران قزوینی در پایان بازی به تشویق تیم ما پرداختند و خود آنان هم معتقدند گیتی پسند نوین تیم لایقی برای حضور در لیگ برتر فوتسال ایران خواهد بود.

مهدی محمدی که تیمش هم اکنون در آستانه صعود به لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد افزود: امیدوارم با حضور تماشاگران در بازی روز پنج شنبه، جشن صعودمان را با تماشاگران اصفهانی برپا کنیم، از آن طرف هم امیدوارم تیم نیک اندیش موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر شود تا جمع تیم‌های اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتسال سال آینده به عدد 3 افزایش پیدا کند.

دیگر تیم اصفهانی نیک اندیش در بازی رفت با تساوی 2 بر2 تیم تاسیسات دریایی ایرانیان را متوقف کرد که کارش نسبت به گیتی پسند برای صعود مقداری مشکل است هرچند بازی نکردن بهروز جعفری بازیکن خوش نقش تأسیسات خوشحالی را بین اعضای تیم نیک اندیش آورده است.

شاگردان احمد باغبانباشی روز جمعه ساعت 17 در سالن پیروزی میزبان نماینده تهران خواهند بود که هواداران و فوتسال دوستان اصفهانی باید با حضور خود هم گیتی‌ها و هم نیک اندیش را لیگ برتری کنند.

علی دادفر سرپرست تیم نیک اندیش شرایط تیم خود را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: برای بازی برگشت محروم نداریم و فقط حسین خردمند، بازیکن ما مصدوم است که امیدواریم به بازی جمعه برسد البته می‌دانیم که بهروز جعفری، بازیکن تأسیسات دریایی به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل ما بازی کند و این برای ما خوشحال کننده است.

وی پیرامون حریف نیک اندیش گفت: تیم تأسیسات دریایی تیمی باتجربه است و مدیر فنی‌اش حسین شمس، بهترین مربی جهان است؛، ما در بازی رفت هم از این تیم سر بودیم و اگر شرایط بد لغزندگی سالن نبود، در بازی رفت هم این تیم را شکست می‌دادیم و با پیروزی به اصفهان باز می‌گشتیم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم برنده بازی باشیم و بعد از جشن صعود پنجشنبه گیتی‌پسند، روز جمعه جشن صعود نیک‌اندیش را داشته و سال آینده سه نماینده در لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/63020/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول