اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل خبر داد

افزایش سرانه بودجه اردبیلی‌ها تا 330 هزار تومان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل گفت: سرانه بودجه اردبیلی‌ها از رقم 200 هزار تومان در بودجه سال آینده به 330 هزار تومان افزایش یافته تا ارائه خدمات با مطلوبیت انجام شود.

افزایش سرانه بودجه اردبیلی‌ها تا 330 هزار تومان

اکبر صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در بودجه سال 92 شهرداری اردبیل بیش از 170 میلیارد تومان پیش‌بینی انجام پروژه‌های عمرانی و همچنین کارهای زیربنایی و پرداخت حقوق پرسنل در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته بودجه با 45 درصد رشد روبرو بوده است.

وی به فصول مختلف و ردیف‌های متعدد درآمدی اشاره کرد و افزود: در کنار کارهای اداری، اجرایی، خدماتی، پروژه‌های متعدد عمرانی نیز تعریف شده تا بر اساس بودجه سال 92 شاهد عملیاتی شدن و اجرای آن باشیم.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل گفت: در سال‌های اخیر سرانه بودجه‌ای مردم اردبیل بسیار پایین بود که در دو سال اخیر تلاش شد تا این رقم به 200 هزار تومان و در سال آینده نیز بر اساس پیش‌بینی‌ها به 330 هزار تومان افزایش یابد.

صمدی به جمعیت 482 هزار نفری اردبیل اشاره کرد و افزود: علیرغم این افزایش هزینه جاری شهرداری تنها 32.5 درصد و بودجه عمرانی آن 67.5 درصد تعیین شده که عمده تلاش ما برای عمران و آبادانی بیشتر است.

وی ادامه داد: از رقم 67.5 درصد اعتبارات عمرانی در بودجه سال آینده 35 درصد برای زیرسازی و آسفالت و همچنین 25 درصد برای مطالعات و پژوهش‌های شهری در نظر گرفته شده است که انتظار داریم نتیجه آن تحرک شهرداری در حوزه‌های مختلف باشد.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل بیان داشت: در سال آینده پیش‌بینی کردیم بیش از 250 هزار تن تولید آسفالت و توزیع آن را در معابر و مناطق مختلف شاهد باشیم که امیدواریم افزایش 45 درصدی اعتبار در این زمینه بتواند رضایت مردم را نیز فراهم کند.

صمدی همچنین از اختصاص 14 درصد اعتبارات عمرانی شهرداری اردبیل به توسعه پارک‌ها و فضای سبز اشاره کرد و افزود: در این زمینه قرار است پارک‌های محله‌ای، منطقه‌ای و شهری با رقم توسعه سرانه فضای سبز تا 6.5 درصد در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: بودجه اختصاص یافته در این حوزه نیز نسبت به سال 91، 48 درصد رشد نشان می‌دهد که امیدواریم در این حوزه نیز بتوانیم کارهای اساسی و زیربنایی را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول