اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعت آینده صورت می‌پذیرد

کارشناسی علائم راهنمایی و رانندگی رینگ نخست همدان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان گفت: در 48 ساعت آینده، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی رینگ نخست شهر همدان کارشناسی می‌شود.

کارشناسی علائم راهنمایی و رانندگی رینگ نخست همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با اشاره به مسدود شدن دو خیابان بوعلی و اکباتان از دو سال گذشته، اظهار کرد: 24 ماه قبل دو خیابان بوعلی و اکباتان بسته شده، اما تاکنون هیچ کاری در این دو خیابان انجام نشده و تنها بار ترافیکی و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به مانع‌های U شکلی که در ابتدای این دو خیابان نصب شده است، افزود: ما اکنون پس از گذشت دو سال موافق برداشتن این مانع‌ها هستیم و شهرداری باید نسبت به برداشتن آن‌ها اقدام کند چرا که دیگر نیازی به وجود موانع در ابتدای این دو خیابان نیست.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان با بیان اینکه مسئولان باید همواره مشکلات مردم را مد نظر داشته باشند، افزود: اگر ما در قالب طرح‌ها بمانیم دیگر جلسات، خروجی مطلوبی نخواهند داشت.

وی با اشاره به تابلوهای فرسوده و علائمی که رنگ خود را از دست داده‌اند، بیان داشت: در 48 ساعت آینده نمایندگان و کارشناسان شورای ترافیک علائم و تابلوهای رینگ نخست شهر را کارشناسی کنند تابلوهای مورد نیاز در اسرع وقت نصب شود.

قنبری با اشاره به اینکه در رینگ مرکزی شهر مشکل پارکینگ وجود دارد، افزود: با وجود اینکه پارک خودرو در اطراف میدان آرامگاه بوعلی منع قانونی دارد اما در ایام نوروز مسافران می‌توانند در این مکان خودروهای خود را پارک کنند.

وی نصب علائم را در سطح شهر بسیار مهم دانست و گفت: تابلوهای فرسوده موجود در سطح شهر نیز توسط شهرداری شناسایی و تعویض و سر تابلوهایی که روی تیرک‌های برق نصب شده، ساماندهی شود.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به برخی تابلوهای منسوخ شده یادآور شد: راهنمایی و رانندگی موظف است نسبت به شناسایی تابلوهای منسوخ شده اقدام کرده و برای جمع‌آوری و تعویض به شهرداری اطلاع دهد.

وی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس را در مشکلات ترافیکی دخیل دانست و بیان داشت: اگر دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بتوانند ایستگاه‌های خود را به نقاط دورتری از ابتدای خیابان جابه جا کنند، جای پارک اتوبوس و تاکسی افزایش می‌یابد.

قنبری در پایان یادآور شد: رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و خیابان‌ها نیز از بین رفته که شهرداری باید نسبت به تجدید این خطوط اقدامات لازم را مبذول دارد.

انتهای پیام/89003/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول