اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل امور اتباع بیگانه و مهاجرین استان البرز خبر داد

تشدید شناسایی و جمع‌آوری اتباع غیرمجاز بیگانه در البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل امور اتباع بیگانه و مهاجرین استان البرز از تشدید شناسایی و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان خبر داد.

تشدید شناسایی و جمع‌آوری اتباع غیرمجاز بیگانه در البرز

غفور قاسم پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اجرای طرح آمایش توانست بسیاری از اهداف ما را در اجرای شناسایی و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز محقق سازد اما با توجه به گستردگی کلانشهر کرج این افراد در نقاط مختلف کرج حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در استان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و این مهم در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه طرح جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در ماه‌های پایانی سال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده اتباع افغانستان را به بازگشت عزتمندانه به کشور خود تشویق خواهیم کرد.

وی ادامه داد: افغان‌ها با حضور خود در کشورشان می‌توانند در راستای کاهش وابستگی‌های مالی- تجاری، اقتصادی به سازندگی و اعتلای کشورشان کمک کنند.

*برخورد جدی با کارفرمایانی که از تبعه خارجی غیرمجاز استفاده می‌کنند

این مسئول با بیان اینکه برخورد جدی با کارفرمایان که از تبعه خارجی غیرمجاز استفاده می‌کنند در اولویت کاری ما است افزود: این اقدام در راستای ساماندهی و جمع‌آوری اتباع غیرمجاز بوده و یا فاقد پروانه کار انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیروی انتظامی در حال اجرا است گفت: با کارفرمایان متخلف برخورد و طبق قانون به دادگاه معرفی خواهند شد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز واگذاری، رهن و اجاره هرگونه واحد صنفی، تجاری، تولیدی و خدماتی همچنین وسایل نقلیه به اتباع خارجی را نیز ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: با خاطیان این امر به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول