اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

صعود کاله به پلی‌اف مسجل شد / برای پیروزی به ورامین رفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: صعود کاله مازندران به مرحله پلی‌اف لیگ برتر مسجل شد و برای پیروزی به ورامین رفتیم.

صعود کاله به پلی‌اف مسجل شد / برای پیروزی به ورامین رفتیم

بهروز عطایی صبح امروز قبل از دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین تیم‌ کاله مازندران و متین ورامین دنبال می‌شود، اظهار داشت: آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ برتر را پیش رو داریم که باید در خارج از خانه به مصاف متین ورامین برویم.

وی افزود: متین یکی از تیم‌های پرمهره‌ای است که از کادر فنی با تجربه‌ای سود می‌برد و امسال توانسته در نخستین حضور خود در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد.

عطایی با اشاره به این‌که در دور رفت توانستیم این تیم پرمهره را در خانه شکست دهیم، تصریح کرد: بازیکنان ما در شرایط روحی و روانی مطلوبی قرار دارند و همه چیز آماده است تا بازی خوب و پرتحرکی را بین این دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام این‌که هفته گذشته با پیروزی مقابل پیکان تهران صعودمان به مرحله پلی‌آف مسجل شده است، عنوان کرد: باید امروز برای کسب جایگاه دوم بجنگیم، به هر حال شانس جای گرفتن ما در جایگاه دوم تا چهارم وجود دارد.

وی تصریح کرد: وضعیت مصدومان کاله مازندران نیز رو به بهبودی است و بازیکنان مصدوم به بازی مقابل ورامین می‌رسند.

عطایی با اعلام این‌که می‌خواهیم با پیروزی مقابل متین خود را به جایگاه دوم جدول رسانده تا دو دیدار مرحله پلی‌آف را میزبان باشیم، گفت: بازیکنان نیز ارزش و اهمیت این بازی و پیروزی در آن را نیز درک کرده‌اند و ما نیز برای پیروزی و کسب امتیازات لازم راهی ورامین شدیم.

انتهای پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول