اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

احداث شهرک مسکونی یک هزار واحدی منطقه ویژه پارس

خبرگزاری فارس: جانشین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث شهرک مسکونی یک هزار واحدی منطقه ویژه پارس خبر داد.

احداث شهرک مسکونی یک هزار واحدی منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس دولتی‌زاده عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به رفاه و آسایش کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی اهمیت زیادی دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

جانشین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث شهرک مسکونی یک هزار واحدی منطقه ویژه پارس خبر داد و خاطر نشان کرد: این مجموعه با هدف ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور احداث می‌شود.

دولتی‌زاده ادامه داد: این طرح به عنوان یکی از رسالت‌های مهم سازمان منطقه ویژه پارس در راستای تأمین زیرساخت‌های اولیه برای حضور متخصصان و صنعتگران صنعت نفت در قطب انرژی کشور محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های کلان منطقه با پیگیری‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسیده و پس از طی فرآیندهای قانونی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم فعالیت‌های در حال انجام در قطب انرژی کشور و همچنین توسعه برخی فعالیت‌ها در حوزه صنایع بالادستی و پائین‌دستی در آینده، اجرایی شدن این پروژه می‌تواند، زمینه‌ساز حضور نخبگان و متخصصانی باشد که می‌توانند، روزهای خوبی را برای صنعت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور رقم بزنند.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، تأمین زیرساخت‌های لازم برای حضور متخصصان داخلی را از اولویت‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد و گفت: عزم همگانی برای توسعه کشور در منطقه ویژه پارس ستودنی است و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا در راستای اعتلای نام ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول