اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 5 دانشگاه آزاد خواستار شد

راه‌اندازی کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی برای دانشجویان‌

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و مشاوره برای دانشجویان تاکید کرد.

راه‌اندازی کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی برای دانشجویان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ملک سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اظهار داشت: بدون شک هر چه سطح آگاهی و شناخت دانشجویان بیشتر باشد آنان در مواجه به مشکلات و سختی‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی موجب افزایش سطح آگاهی دانشجویان می‌شود که می‌توان برای برگزاری این کلاس‌ها برای خانواده‌های دانشجویان نیز برنامه‌ریزی کرد.

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: برخورداری دانشجویان و خانواده‌های آنها از آموزش‌های اجتماعی موضوع بسیار مهمی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد گام‌های ارزنده‌ای برای آن برداشته است.

سلیمانی گفت: همان طور که تربیت دینی و اسلامی دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انتخاب و گزینش معاونین و مدیران دانشجویی و اساتید از مسائل مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.

مدیرکل خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک میلیون و 700 هزار دانشجو است که موفقیت‌های بسیار خوبی نیز تا به حال داشته است.

آقاجانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با فراهم کردن ادامه تحصیل برای تمام جوانان بستر مناسبی برای بررسی و رسیدگی به مشکلات جوانان فراهم ساخته است.

در این نشست پیرامون معرفی یک رشته در هر استان به عنوان برند دانشگاهی با توجه به پتانسیل‌های علمی آن استان، بازبینی طرح جامع آموزشی هر استان و تدوین فعالیت‌های آموزشی واحدها با توجه به آن،  تشکیل کمیته امور بین‌الملل در منطقه پنج برای پیشبرد اهداف حوزه و تعامل بیشتر برای انتقال دانشجو به داخل یا خارج از کشور، رونق بخشیدن به فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی، ارتقا کیفی پژوهش‌ها، فعال‌سازی دفاتر ارتباط با صنعت با توجه به متنوع‌سازی درآمدها و تدوین آیین‌نامه‌ای واحد برای اجرای یکسان ‌سازی کتاب‌های تالیفی، تنظیم نقشه جامع فرهنگی واحد‌ها با توجه به تاکید ریاست عالی دانشگاه با رویکرد هم‌افزایی و تاثیرپذیری حوزه‌های مختلف دانشگاه و همکاری گروهی از محققین و پژوهشگران، تشکیل کمیته تغذیه در واحدها برای تهیه مطلوب مواد اولیه سلف‌سرویس‌ها و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/87002‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول