اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه‌ پزشکی کرمان عنوان کرد

کمک 400 میلیون تومانی به بیماران سرطانی کرمان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خیران 400 میلیون تومان برای هزینه درمان بیماران سرطانی کرمان کمک کرده‌اند.

کمک 400 میلیون تومانی به بیماران سرطانی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کامبیز بهاء‌الدینی عصر امروز در آیین گرامیداشت سالروز استقلال کانون وکلا اظهار داشت: در استان کرمان بیش از 8 هزار بیمار سرطانی وجود دارد که تعداد زیادی نیز به آنها اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه سرطان مشکلات زیادی را به همراه دارد، ابراز داشت: هزینه اولیه درمان بیمار سرطانی ماهانه یک تا 1.5 میلیون تومان است.

بهاء‌الدینی با اشاره به فعالیت سه ساله‌ انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان افزود: این انجمن با دو هدف کمک به بیماران و آموزش و پیشگیری از سرطان راه‌اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون برنامه‌های خیریه‌ای زیادی از جمله بازارچه‌ها برای کمک به بیماران سرطانی برگزار و 400 میلیون تومان برای هزینه درمان بیماران بی‌بضاعت جمع‌آوری شده است.

بهاء‌الدینی گفت: 30 تا 50 درصد موارد ابتلا به سرطان با تغییر شیوه زندگی مانند افزایش تحرک، کاهش وزن و پرهیز از مصرف غذاهای آماده قابل کنترل است.

وی ابراز داشت: بیماران سرطانی علاوه بر کمک‌های مادی به کمک‌های روحی نیازمند هستند.

انتهای پیام/80017/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول