اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد همدان خبر داد

تأمین یک هزار جهیزیه نوعروس در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در هفته احسان و نیکوکاری در همدان تعداد یک هزار نوعروس با تأمین جهیزیه توسط کمیته امداد به خانه بخت می‌روند.

تأمین یک هزار جهیزیه نوعروس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ابراهیمی عصر امروز در دیدار امدادگران کمیته امداد همدان با نماینده ولی‌فقیه در همدان به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد با بیان اینکه تعداد 41 هزار خانواده در استان زیرپوشش خدمات امداد هستند، اظهار داشت: تعداد 80 هزار نفر مددجو در استان از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تنوع کاری در امداد بسیار زیاد است و کمیته امداد در چهار محور فعالیت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های عمده امداد، توانمندسازی خانواده‌ها است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در ایجاد اشتغال و کارآفرینی کارنامه درخشانی دارد و فعالیت‌های چشمگیری در سال‌های گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد شش محور اشتغال و کارآفرینی، استعدادسازی، آموزش فنی و حرفه‌ای، اعطای تسهیلات و نظارت بر کارها را در توانمندسازی انجام می‌دهد.

ابراهیمی عنوان کرد: کمیته امداد در بعد فرهنگی در قالب طرح نظام جامع خانواده در راستای اعتلای فرهنگی و فکری خانواده بیش از 40 نوع برنامه را در دستورکار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای ارتقای بهداشت خانواده‌های مددجو، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌شود، ابراز داشت: بحث پزشک خانواده که در حال حاضر وزارت بهداشت و درمان اجرا می‌کند، سال‌ها پیش توسط کمیته امداد آغاز شده و وزارت بهداشت از ما الگو گرفته است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان در ادامه به تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: تأمین مسکن در بخش‌های احداث، خرید، اجاره مسکن، تعمیر و ترمیم مسکن در سال جاری بیش از سه هزار و 200 مورد در کمیته امداد استان انجام شده است.

وی در خصوص تأمین جهیزیه نوعروسان اذعان داشت: در سال جاری تاکنون بیش از دو هزار جهیزیه برای نوعروسان در کمیته امداد تأمین شده است.

ابراهیمی در ادامه به بخش چهارم فعالیت‌های امداد اشاره کرد و یادآور شد: در استان بیش از 230 هزار نفر خیر و حامی در کمیته امداد داریم که در سال جاری بیش از 22 میلیارد تومان به خانواده بزرگ امداد کمک کردند.

وی در پایان با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد بسیار زیاد است، متذکر شد: در هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/89019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول