اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اسفندماه جاری صورت می‌گیرد

اجرای طرح روز بدون حادثه در محورهای فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های فارس گفت: برای ایمن‌سازی و کاهش تصادف جاده‌ای طرح روز بدون حادثه در 20 اسفندماه در تمام محورهای این استان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح روز بدون حادثه در محورهای فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی یزدانی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست اعضای کمیته نظارت بر حوادث و سوانح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این طرح، از تمام توان و ظرفیت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با حوادث جاده‌ای، طرح‌های دائمی در قالب راه‌اندازی پارک‌های ترافیک، آموزش و فرهنگ‌سازی عابران، ایمن‌سازی تردد موتورسیکلت‌ها و وسائل نقلیه کشاورزی و همچنین آموزش به 50 هزار دانش‌آموز مدارس حاشیه جاده‌ها در استان فارس اجرایی شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های فارس خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی و ایمنی جاده‌ها، در سال 1385 یک ‌هزار و 500 نفر و در سال گذشته یک هزار و 100 و در سال جاری نیز هشت درصد کاهش مرگ و میر جاده‌ای در استان فارس رخ داده است.

یزدانی در پایان عنوان کرد: تهیه 100 هزار بروشور، پوستر، تراکت و آموزش چهار هزار عابر پیاده در زمینه قوانین جاده‌ای از دیگر فعالیت‌های این اداره‌کل بوده است.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول